Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 tenkkte å prøve å få litt fortgang på sakene med litt olje. noen erfaringer på om det er lurest å ta sent på kvelden eller på morgenen?hvor mye kan jeg ta om gangen?
Nicki_81 Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Har 3 venninner som prøvde dette og ble bare sittende på do uten at det skjedde noe på enda flere uker, så det er visst bare skryt at det vil gi fortgang. Ellers vet jeg ikke noe om hvor fort den fungerer, dessverre
Gjest Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Lakserolje..Da bør du vite om du har åpning og er moden.Ellers kan det være farlig for babyen.Den kan bli veldig stressa,bæsje i fostervannet og få infeksjon..Jeg tok 1 barneskei på morgenen.
Gjest Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Jeg hadde 2 cm åpning,var helt moden og har starta to fødsler med det..tok ei barneskei ut på ettermiddagen også.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 har tatt 2 barneskjeer i dag!å har hatt voldsom diare!!har 3cm åpning å er helt moden.hvor lang tid tok det før riene kom da??
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 en jeg kjenner ble sent til sykehuset med haste ks etter at hun tok to skjeer med lakserolje. det sies at stoffet gjør noe nerri magen som ikke er bra for barnet. hennes baby sluttet å puste. så jeg tørr ikke prøve dette! legen min sa også at det ikke var helt bra!
Gjest Skrevet 29. august 2006 #7 Skrevet 29. august 2006 Riene kom bar ett par timer etter jeg var ferdig å springe på do.Men ikke ta mer om det ikke har hjelpt nå...Det er ikke helt bra.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #8 Skrevet 30. august 2006 Jeg tok det før jeg var helt moden. 2 uker før terminen. Jeg hadde møtt veggen og MÅTTE bare ha barnet ut. Det skulle jeg ikke ha gjort. En venninne hadde gjort det og det gikk helt fint. For min del så fikk jeg normal diare. Tok kl 22. Kl 01.00 våknet jeg med diare og maserier. De kom med 2 minutters mellomrom og varte i 2 timer. Uten noen egentlig effekt på livmoren. Magen slappet ikke av imellom og ungen lå konstant i klem. Ble bekymret for barnet som ikke fikk slappet av. Ringte føden. De sa at de ikke kunne gjøre noe da, men at jeg fikk ringe på senere om det ikke gav seg. Etter de 2 timene gikk det hele over til 7 timer med maserier med 4 minutters mellomrom. Da ble magen myk imellom hver gang ihvertfall og jeg tok 2 paracet, som anbefalt av føden og fikk sove igjen. Kl 9 på morgenen var det hele over. Men ingen fødsel var startet ordentlig. Det hele var bare maserier - som stresset både meg og baby. Ikke bra! Jeg skjemmes skikkelig på vegne av babyen - og jeg skal ikke ta det igjen. Har i etterkant hørt om stresset baby her inne som bæsjet i fostervannet og endte med infeksjon og hjerneskade... DET er det IKKE verdt for min del. Jeg får gå ut de siste ukene. Har slått meg til ro med det nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå