Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Jeg har brukt Quick Respons el-test de siste 6 dager.... alle var negative. Har tatt det fra morgenurin. Nå fant jeg en Clearblue el-test, den er positiv nå i kveld.... Hm.... Hva tror dere?? Jeg bruker glucophag. Det står at den ikke skal brukes ved PCO eller fruktbarhetsferemmende middel....??? Eggstokkene mine er litt polycystiske.. men jeg vet ikke om jeg akkurat her fått noen diagnose!!! Please hjelp!!! Jeg har en Quick respons igjen.... ska jeg teste med den NÅ eller i morgentidl... som jeg hadde tenkt!!!!!!???????? Ane
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Svar meg DA!! Er sååå forvirra... Ane
Nickoline med 2 jenter Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 En har størst sjanse for å få pos el test om ettermiddagen, og cb sin skal absolutt være til å stole på! Så jeg ville ha stolt på at el kommer innen 48 (36) timer. Om du vil, kan du jo teste med den siste testen i morgen tidlig for å se om du fremdeles har det da, men det er ikke nødvendig. Hopp til køys :-)
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Jeg har også hatt problemer med at alle testene fra Quick Respons ble negative rundt eggløsningstid. Neste periode brukte jeg ClearBlue og da fikk en positiv test omtrent på riktig tid.... Siden du nå har fått positiv test fra ClearBlue ville jeg nok dobbeltsjekke med Quick Respons av morgenurin i morgen. Men uansett er det nok på tid med masse sex.... ;o) Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 Hei, og god morgen... Prøvde med Quick responstest i dag morges.... men den var negativ?? Jeg forstår ingenting. Ane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå