Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #1 Del Skrevet 29. august 2006 hva er vanlig i 1 trim? opp/ned i vekt?? selv har jeg gått opp ca 1 kg. (uke10) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 29. august 2006 #2 Del Skrevet 29. august 2006 min har vært stabil en periode nå, gikk opp et par kg rundt uke 4-5, men hadde jo ferie og da så ble litt mye god mat og slappe dager;) Etter ferien har vekten holdt seg stabil. Har litt mage fett å tære på så håper jeg ikke skal gå så fort opp i vekt. Håper vel heller på at baby kiloene skal gå opp i opp med ferie kg som skla gå vekk nå når jeg er tilbake i normal dagrytme;) men er jo ingen krise;) tar det som kommer, vil babissen ha 25 kg så får jeg jo bare ta imot;) Er vel ikke så mye annet å gjøre, men vil jo prøve mitt til å unngå det, kutte ned litt mer på sukker og usunn mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 29. august 2006 #3 Del Skrevet 29. august 2006 Er forresten 8+0 i dag... om det hadde noe å si kanskje;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #4 Del Skrevet 29. august 2006 hehe. ja: her er nå min dag:) frokost: litt johurt, men ble så kvalm at jeg klarte ikke å spise. lunsj/middag: 250 g lasagne og appelsin juice middag/kveld: pitabrød med løvsteik og salat sen kveld: 1 bit sjokolade.. ikke AKKURAT så sunt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 29. august 2006 #5 Del Skrevet 29. august 2006 frokost/lunch: En salat med MYE dressing (rakk ikke frukost, måtte ta det i 13 tiden..) middag: pizza Var vel det jeg har spist i dag... Er fryktelig dårlig på små å hyppige måltider... Prøver å bli bedre på det jeg da... til kvelds blir det vel noen varme rundstykker med en eller annen form for pålegg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TussiLussi Skrevet 30. august 2006 #6 Del Skrevet 30. august 2006 JEg er glad bare vekta vil holde seg jeg... gikk så mye ned de to forrige gangene... Nå har jeg bare gått ned 2 kg ( i 11. uke ) Spiser masse..... mange ganger om dagen, kaster ikke opp, men orker ikke noe godter, brus eller kaker... tenk om det bare er det som gjør at jeg går ned.... da skulle jeg ha sluttet med sånt før..hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 30. august 2006 #7 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg har gått ned 1-2 kg, er ekstremt kvalm og spiser nesten ingen ting. er 5+3. Har litt ekstra å gå på, så for meg er det helt greit å gå ned litt nå i begynnelsen og forhåpentligvis ikke legge på seg så mye på slutten uteom det som må til. Den lille spiren trenger ikke så mye energi i begynnelsen av svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå