Happy-32 Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Var på kontroll i forrige uke og fikk høre at min lille i magen ligger i seteleie. Legen min sier det er veldig sannsynlig at babyen snur seg, men tenker mye på dette. Har ikke lyst å ta keisersnitt i det hele tatt og det frister heller ikke mye med setefødsel. I mitt forrige svangerskap lå aldri dattern min i seteleie. Noen andre som har opplevd å få høre dette ca 10 uker før termin? Snudde barnet seg eller ble det setefødel/keisersnitt?
Mirabell Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 hei jeg fødte min første jente i sete hun "satt" i magen hele svangerskapet og fødselen gikk kjempe fint! jente nr 2 snudde seg med hode ned i uke 35. Du kan jo prøve akkupungtur Hvis babyen ikke vil snu seg selv
tutsi 77 Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Jeg er i uke 33 og min baby ligger også i seteleie..jeg skal tilbake til ul om 4 uker for å se hvis han har snudd seg..hvis ikke må de måle bekkenet mitt og se hvis jeg kan føde naturlig. Har heller ikke lyst til å ta keisersnitt..Får håpe både din og min snur seg..Tenker også at det blir svært vondt med seteleiefødsel..
hemmeligvemmelig Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Seteleie her også, men jordmor sa det ikke var noe å tenke på enda i alle fall. Men jeg bekymrer meg jo litt da.. Er vel ca like langt på vei som deg?
<3 Jentemafian <3 Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Snuppa mi ligger også i seteleie.uke 32 nå Jm sier hun kan snu seg enda men skal til kontroll neste uke og hver 14 dag frem til uke 36 hvis hun ikke har snudd seg til da skal jeg inn til snuing. Håper hun snur seg selv.
Mirabell Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 jeg syntes ikke det var vondere å føde i sete
Duddlidu Skrevet 29. august 2006 #7 Skrevet 29. august 2006 Hei! Babyen min lå i seteleie frem til uke 36. Fikk akupunktur i tærne (bare to veldig små, ikke vondt i det hele tatt). Dagen etter var det en voldsom romstering i magen absolutt hele dagen. Trodde det hadde flyttet inn iallefall 3 babyer til inni der. Neste kontroll hos jordmor så lå han med hodet ned Jeg har hatt god erfaring med akupunktur, andre har ikke så god erfaring, men det er virkelig verdt et forsøk iforhold til å føde i seteleie eller ks. Men det lønner seg vel å vente til litt på slutten, rundt uke 36 - 37 ellernoe.
Mai24 Skrevet 29. august 2006 #8 Skrevet 29. august 2006 Min satt i seteleie i uke 32, snudde seg bare en uke eller to etter det (i følge jm). Har nylig hatt en ul til for å dobbeltsjekke, og han er snudd (38 uker nå)! Så han har ennå god tid på seg
gammel røy Skrevet 29. august 2006 #9 Skrevet 29. august 2006 er i uke 31 og babyen er i skråleie. jordmor er ikke bekymret og mener hun kan snu seg flere ganger ennå... er ikke hun bekymret, så er ikke jeg................
lana<3 Skrevet 29. august 2006 #10 Skrevet 29. august 2006 min baby snudde seg ikke før uke 35..da hadde hun fram til da sittet og ingen hadde tro på at denne babyen skulle snu seg...min mor forberedte seg på setefødsel m min søster, hun var inne til snuing i uke 38 men hun snudde seg tilbake 30 min etterpå...men i uke 40 snudde hun seg med hodet ned selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå