Em`s mamma:) Skrevet 29. august 2006 #1 Del Skrevet 29. august 2006 Er helt på gråten hær, fortalte i mårrest at jeg hadde blødning, var hos legen i ettermiddag...... hun tok en test å GU. Testen viste svakt å sent positivt, men hun sa det var en abort da hun hadde tatt GU... siden jeg var så kort på vei trengte jeg ikke dra på sykehuset, kroppen ville fikse det selv, men om jeg haddde kjempekraftig blødning å smerter måtte jeg ringe henne... jeg satt bare med tårefulle øyne å nikket på alt hun sa... var 6 uker på vei....... var liksom så forberedt på å bli mamma igjenn, samboer ble også lei sei... snakk om rainy day... Gjett om kjøreturen hjem var lang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღ GoJenta ღ Skrevet 29. august 2006 #2 Del Skrevet 29. august 2006 Huff så trist og leit ;( *trøste litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 29. august 2006 #3 Del Skrevet 29. august 2006 Du får trøsteklem fra meg! *klemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 29. august 2006 #4 Del Skrevet 29. august 2006 Uff , vet hvordan du har det... lykke til neste gang, du blir sikkert gravid fort igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Vable Skrevet 29. august 2006 #5 Del Skrevet 29. august 2006 Uffda, vet også hvordan du har det... Ikke greit når man har begynt å se fremover.. Får håpe du blir fort gravid igjen!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkVissVass Skrevet 29. august 2006 #6 Del Skrevet 29. august 2006 dette var triste greier. håper du kommer tilbake hit når du føler deg klar for det... Lykke til med alt *trøstepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Em`s mamma:) Skrevet 29. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 29. august 2006 takk for svar alle sammen, lykke til vidre ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. august 2006 #8 Del Skrevet 29. august 2006 Så trist. Vet hvor vondt dette er. Håper du snart kommer tilbake her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå