Gå til innhold

Er vi mange som skal prøve hostesaft denne pp???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg brukte solvipect denne pp, men det ser ikke så lyst ut. Har fått sånn før mens-spotting. Hvis jeg får besøk av tr nå, vil jeg ikke gi opp håpet... Neste mnd. durer vi i vei igjen med hostesafta. Noen som vet hvor mye jeg bør ta og hvor ofte? Er det noe poeng at han tar? (gjorde ikke det denne mnd)

Det sies at man skal starte på safta ca en uke eller noe etter tr,en slurk eller noe..Så skal man øke med vanlig dose nåe el er på anmars....El tester du eller?

Til du som dropper alt å går for masse sex:Etter et par pp`r begynner man å prøve litt av vært..Utolmodigheten kommer etter hvert..Å da begynner kjærring rådene å bli veldig gode å ha=)=)hehe.....Men lykke til uannsett....=)=)

Klemmer<3

Annonse

hei sann alle samen..morsomt å lese hva alle skriver her,lykke til alle sammen:)

Denne uka skal jeg ha eggløsning rundt den 8-9 eller noe..

Jeg tok to ss med hostesaft i går,men hvor mye skla jeg ta nå i dagene framover?

klem

tror jeg hiver meg på denne jeg også, har allerede kjøpt slimløsende hostesaft, men har i dag fått tr en uke før jeg skulle så fra 28 dagers periode har jeg nå 21 dager, men hvortid bør jeg begynne å ta hosteaften da? har det noe å si at men tar det lenge før el? (hvet jo ikke om neste pp blir 21 dager eller 28 dager)

Nå har i alle fall jeg begynt å ta denne hostesaften..har el om noen dager,så jeg tar morgen,dagen og på kveldem..er det for lite eller for mye?

blir spennende dette her,for jeg ønsker meg sånn et barn.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...