Gå til innhold

Er vi mange som skal prøve hostesaft denne pp???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Beecham et eller annet heter den.. Jeg begynte å ta den en gang i døget et par dager før EL, og tok den to ganger rett under EL. Tar den vel en gang i dag og da har jeg tatt den en ukes tid max. Så får vi se om magien virker... :-)

Annonse

Jeg bruker et annet merke, ikke splvipect, men husker ikke hva den heter.. men det er jo slimløsende det også, så det spiller kanskje ingen rolle hvilket merke man bruker? Bare det er slimløsende liksom? ;)

Ja det er jo det at den er slimløsende som har betydning i forhold til den effekten vi alle ønsker. Men!! Jeg har lest i et eller annet forum at de som er å få på resept er for sterke og ikke skal brukes, de er også slimløsende men har altså et eller annet virkestoff som KAN være skadelig. Lenge siden jeg leste dette, så husker ikke hvor, (mars engang), men det var på en av disse plassene her...

:)

ja denne må dyttes opp,så flere får prøvd denne metoden:)

Må igjen komme med noen spørsmål...

Jeg hadde sist mens 24.august..jeg ble ferdig med mensen i går..

jeg har en syklus på 28 dager.

Hvilken dato kan jeg da begynne å ta denne hostesafta?

håper noen kan svare:)

lykke til alle sammen:)

Hei Baas.

Hører jentene her inne som har peiling sier man skal ta Solvipect el.lign hele el-uka. Det vil vel si at du kan ta hostesaft fra ti dager etter første mens dag og en uke ca. vil jeg tro. (siden din syklus er 28 dager). Kanskje noen andre mener noe annet?

Annonse

takk for svar..ja det kan stemme.men er det farlig å ta det noen dager over el,for jeg er ikke sikker på akkurat hvem dag jeg har el,noen snakket om at egget hadde vannskligere for å feste seg...noen som vet??

Trodde ikke det var så mange som hadde tenkt å bruke denne metoden jeg,men der tok jeg feil gitt...Så morro at vi er flere da!!Blir gøy å høre når ikm nærmer seg ja...Så spennende=)Kjenner det kribler litt i magen allerede=)=)

Håper virkelig dette funker...*hihi*

Klemmer<3

Jeg skal også prøve hostesaft, og drikker allerede et stor kopp salviete hver dag. For det ene middelet slår vel ikke det andre ihjel. I tillegg har jeg bestilt pree seed, som bør komme til helgen, el i løpet av neste uke. Beg el testing i morgen. Så denne pp er det virkelig full prøving med alle midler.

Hva? Desperat jeg? nei nei. hahahaha

Lykke til alle sammen!

Dytter denne til side 1 jeg.

Så morro at vi er så mange som prøver hostesaft =) Vi må få høre da, hvis noen av dere solvipect-damer ender opp med positiv grav. test :-) Har tatt meg 2 småååe slurker med solvipect i dag. Tenker å ta 3 småe sluker per dag i 3 dager til. så øker jeg dosen på dag 11. Så er det bare å kjøre på. Gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...