Paddelora Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Først og fremst, TUSEN TAKK for mange koselige og trøstende innleg på sutreinnlegget mitt fra i går (he-he). Av mine 3 egg var det bare 1 som ble befruktet, og det er allerede blitt satt tilbake! Håper virkelig at det er GULLEGGET som dere sa!!!! Igjen tusen takk til alle sammen! Vil samtidig benytte sjangsen til å ønske alle dere andre lykke til! Vi SKAL klare det!!!! Mange lykkeønskninger og klemmer fra
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Hei Paddelora... ) Ønsker deg masse lykke til med gullegget... ) Sender en stoooooor dose baby støv din vei ******************************************************************************************************************************************** Å håper den sitter nå... ) Klem fra
nusse 77 Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 hei ønsker deg lykke til:0)) og ha en fin rugetid klem
Snooopi Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Der ser du! -det skal bare ett egg til! Gleder meg til å høre om det blir gutt eller jente! mange klemmer fra
Lapez Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Masse masse lykke til Paddelora...ser vi hører til på samme klinikken. Du skal se det går bra. Det er som de sier - det skal bare 1 egg til:) Klem
Rolin Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 Hei på deg, og velkommen i klubben. Har vært mange rugere her nå en tid. Idag har det vært mange negative tester, så det har vært litt trist. Derfor var det ekstra godt at du kom som et positivt tilskudd:) Masse masse lykkeønskninger i rugetiden:) Klem
Elina73 Skrevet 29. august 2006 #7 Skrevet 29. august 2006 Lykke til Paddelora Krysser fingrene for at det er gullegget som er på plass:-)
finetine Skrevet 30. august 2006 #9 Skrevet 30. august 2006 SÅ BRA:o) !!!!!!!!!!!!! Det er nok gullegget skal du se. Lykke til i rugeperioden! Klem
Smilet:) Skrevet 30. august 2006 #10 Skrevet 30. august 2006 Så flott!!! Og gratulerer som ruger!!!!!!!! Eg er sikker på at det er det rette egget som limer seg fast i livmora di no!!!!!!!!!! Denne gang SKAL det gå bra for deg!!!!!!!!!!!! Kommer etter om 2 dagar eg:) Enn så lenge, vær flink rugemor!
Paddelora Skrevet 31. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 31. august 2006 Tusen takk for lykkeønskninger *klemmer dere alle sammen* Tar imot babystøvet med glede Anne mor36... nå har du jammen ikke lenge igjen!!! Snooopi, du er jammen kjapt ute, he-he... Smilet:) Lykke til med innsettinga i morra!!! Takk alle sammen Mange klemmer fra
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 31. august 2006 #12 Skrevet 31. august 2006 Hei Paddelora... ) Nei det nærmer seg nå.. ) Og gleder oss kjempe masse til jenta kommer før jul... ) Snakk om fin julegave!!! Men kunne ønske jeg så mange flere av dere her inne komme etter... Men av de gamle sliterene synes jeg det er mye trist om dagen... Så håper virkelig du og de andre kommer etter nå... ) Klem fra
Smilet:) Skrevet 31. august 2006 #13 Skrevet 31. august 2006 Takk for det! Skal lade opp til i mårra med litt husvask i dag:) Krysser alt for at du får positiv test denne gang Paddelora!
UngVoksen-over termin Skrevet 31. august 2006 #14 Skrevet 31. august 2006 Så flott!!! Gleder meg også til å bli ruger på lørdag!!! Det mååå jo gå denne gangen!! :-) Så masse lykke til til deg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå