prusiluscan Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 hvor mye blør du når du har festeblødning?
Nickoline med 2 jenter Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Det er veldig lite. Gjerne kun litt rosaaktig farge på papiret når du tørker deg
Solskinnsjenta Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Kaster meg på denne jeg. tror kanskje jeg hadde festeblødning i dag. Bare litt lyserødt (friskt) bøod på papiret i formiddag, og ingenting senere. IKM på søndag, så det er litt tidlig for spotting. Men siden dette er 1pp etter pillen, kan jeg jo ikke være sikker på noen ting. så, ikke mye blod altså, bare så vidt litt på papiret...
prusiluscan Skrevet 29. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2006 Kanskje det var det jeg hadde i dag?? (griper i hvert eneste lille halmstrå). Var på toalettet i dag og tørket meg,da kom det en liten antydning til blod, eller som du sier det ble rosa på papiret. Har hatt ganske mye mensmurringer,humørsvinginger osv i det siste.Men alle tester har vært negativ:o(
Solskinnsjenta Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Hvis det er festeblødning er det uansett for tidlig for tester. Kroppen begynner først å produsere HCG når egget har satt seg, og det tar noen dager før nivået i blodet er så høyt at det slår ut på en test. Hvis jeg klarer, skal jeg vente helt til mandag med å teste. Hvis jeg klarer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå