litagod Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Skjønner det ikke jeg, har ikke spist mye idag og klokken ble nesten 18 før det ble middag idag - og likevel - selv om jeg skulle være sulten som fy hadde jeg skikkelig halsbrann og ikke lyst på mat i det hele tatt! noen som har skikkelig gode kjærringråd til meg???
Myen *termin 06.09.06* Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Love Hearts har hjelpt meg gjennom hele svangerskapet.
Gravidi Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Jeg synes det hjelper å ta Gaviscon tyggetabletter. Smaker nesten som Love Hearts, spør du meg! : ) Også spiser jeg bare ost som pålegg. Spiser heller ikke noe sterkt og fett. Eller, tja... Når jeg har gjort det, tar jeg et par Gaviscon. Det hjelper i hvert fall en stund.
mandy Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 For meg er gaviscon mixtur en veldig god hjelp.! Også prøvd Love hearts, og de hjelper for så vidt men bare en liten stund, dessuten spiser jeg opp hele pakken med en gang... nam nam.. Melk hjelper meg bare akkurat når jeg nettopp har drukket den.. Har tatt gaviscon nå fast hver kveld når jeg skal sove, er helt nødvendig.
Bilba og gutta :) Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 Lovehearts og gaviscon tyggetabletter hjalp meg i starten også, men etterhvert som halsbrannen ble verre er det bare en ting som hjelper: Link tyggetabletter...gaviscon legger seg nemlig bare som et lokk, mens link går helt ned i magen og er syrenøytraliserende. Anbefales på det sterkeste! De smaker dessuten veldig godt - peppermynte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå