Gå til innhold

galt å se på hotel cæsar?!

Anbefalte innlegg

sorry dette har ikke noe med graviditet og barn å gjøre,men er bare så provosert!

Kusina mi spurte hvilke tv serier jeg fulgte med på,da sa jeg csi og cæsar.

Da nærmest hånlo hun av meg,gikk jo ikke ann å se på det programmet!Plutselig var det blitt til at jeg var avhengig av serien!

Spurte henne hvordan jeg kunne være det når jeg går på trening to dager i uken,når de sender cæsar?!fikk ikke noe svar på det da..

når skal det skal sies så kan jeg jo huske at hun så på glamour før i tiden, er vel ikke noe "bedre" serie det?! blæ! ble bare så utrolig provosert!

Fortsetter under...

Hehe..Hei..jeg heter Mammaulv og jeg ser også på hotell cæsar..

...og det er mange av oss

(fritt etter anonyme alkoholikere reklamen fra gamledager)

Er vel opp til oss om vi vil se det eller ei? Har ikke så innmari mye annet å ta meg til her hjemme akkurat..:)

Jeg er heller langt fra avhengig...jeg snakker i telefonen. sitter med dataen, trener og drar på møter , men liker å krølle meg i sofaen med cæsaren min når det passer jeg...hehe..:)

Annonse

jeg og min mor var på kurs i danmark i ca 4 mnd... i den perioden hadde min stefar tatt opp cæsar på video.........så da vi kom hjem,,så skulle min mor selvfølgelig se 4 mnd med cæsar.....å den eneste pausen ,var tissepause......

resten av familien min er også helt hekta på den serien... INGEN av dem tar telefonen mellom 1930-20 00.....å hvis jeg kommer igjennom,(en gjest eller stefar tar telefon) så er det HELT umulig å få snakke med min mor/mormor/farmor/vennine osv.....tror nesten det var lettere å få tak i kongefamilien.

Hehehe..

:)

Egentlig litt søtt da..

Hotell cæsar er visst "for alle" det....Men må si jeg reagerte litt da ungene i barnehagen "sniffa" sukker i nesa og var "dritafull" etter måltidet- de hadde styrta vann eller melk....emmm..tror ikke jeg hadde latt mine fire-fem åringer se cæsar i de værste takene iallefall...Det var jo ganske voldsomt der en periode - selv for en Ulv..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...