Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er d jeg også har tenkt, for jeg hadde nå litt problemer med å finne BH før jeg ble gravid også.

Men jeg synst nå absolutt de burde hatt alle amme BH`er i store størrelser også.... Brystene blir jo ikke akkurat mindre når en blir gravid.

Jaja jeg får fortsette å kjøpe fra triumph da, så mens vi kjøper en, kan andre kjøpe 2 til samme pris, hm,hm :-)

Annonse

jeg bruker 70 e og f til vanlig og har heldigvis ikke nokst noe i brystene enda... men jeg må i spesialbutikk å kjøpe bh hele tiden og det har jeg gjort i en del år nå..... så man får nok ikke så mye billigere enn det som er av triuph og annet på spesialbutikker.

Leste innleggende deres og har det samme problemet. Er redd de vil vokse mye mer når melken kommer...men jeg var dum nok til å fylle mine stapp fulle av silikon da jeg fylte 18år,nå angrer jeg litt da de er blitt GIGANTISKE! Er det noen av dere som har silikon som har ammet tidligere? Hadde dere problemer med å amme og mye smerter?

Jeg har under brystmuskelen...om det har noe å si...

Klem

Jeg vet at jeg sist kjøpte flere ammeBHer i stor størrelse på nettet. Tror størrelsen var git i xl og xxl. Skal se om jeg finner adressen. Til vanlig sist så brukte jeg vanlige bh-er uten spiler som jeg bare løftet opp. Jeg synes ikke amme-bher var så behaglig. Har prøvd både med hemper, knapper og knyting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...