j05-g07-fødeklar Skrevet 29. august 2006 #1 Del Skrevet 29. august 2006 He he som dere sikkert har fått med dere så prøver vi på nr 2....sist mnd trodde jeg vi skulle få full klaff. Jeg testet pos på eggløsningstesten og ventet i spenning. Mensen kom en uke på overtid ( snufs) men nå har jeg hatt mensen en uke, blør såvidt enda og i dag følte jeg sånn eggløsningssmerte. Så jeg tok en test nå i sta og den gav utslag!!!!!! jeg er jo ikke ferdig med mensen enda og så får jeg pos utslag på eggløsning....hva er dette for noe da???? Hvis mensen hadde komt når den skulle så skulle jeg i teorien ha eggløsning nå... Har jeg abortert??? Jeg bruker aldri å være sein. Men jeg bruker å ha mensen i en ukes tid da...... Kan det være at jeg burde vente en mnd hvis jeg har abortert??? Kan det være dårligere vilkår for et evt egg nå siden jeg fremdeles blør bitte litt????( ikke mye altså) Jeg er totalt forvirret akkuat nå. Jeg er jo SÅ klar for baby. Skal jeg og gubben bare hoppe i høyet i kveld eller??? Hva sier dere jenter..... hehe jeg var vel litt rett fram her men men....dere tåler vel det..fnis Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6119282-april-hjelpdere-som-er-p%C3%A5-pr%C3%B8vern/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasko Skrevet 29. august 2006 #2 Del Skrevet 29. august 2006 Synes det er helt supert at du er så rett frem, og jeg skal prøve å svare like rett frem. Først av alt: Pleier du å ha helt regelmessig mens? Eggløsningstestene er ikke pålitelige når man har uregelmessig syklus. Og man har ingen garanti for å bli gravid selv om man har eggløsning. Det er slettes ikke sikkert du aborterte, det kan like godt være at mensen var forsinket, f. eks pga stress (ønsket om å bli gravid). Det er ingen grunn til å vente med å prøve, men unngå å stresse, for da skjer det ingenting. Noen blir gravid på første forsøk, mens andre, som mannen min og jeg, bruker laaang tid. Vi brukte 15 måneder 1. gang og 14 måneder 2. gang. Det sier seg selv at det blir mange skuffelser (og tårer) når nok en mens kommer. Det blir sånn at man tenker på å bli gravid hele tiden, og sex blir en befruktningsøvelse og ikke noe kos. Begge gangene jeg endelig har blitt gravid, har det passet dårlig ut fra jobbsituasjonen. Jeg har først "ryddet plass" til svangeskap og fødselspermisjon, men etter prøving og atter prøving uten hell, påtatt meg arbeidsoppgaver som passer dårlig med svangerskap og fødsel. Og da har jeg blitt gravid på 1-2-3! Merkelig, det der. Alt i alt: Prøv i vei, men ikke heng dere opp i at du skal bli gravid, for da skjer det ingenting. Lykke til!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6119282-april-hjelpdere-som-er-p%C3%A5-pr%C3%B8vern/#findComment-6120011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
j05-g07-fødeklar Skrevet 29. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 29. august 2006 Takk for svar..... Regelmessig mens er et godt spm siden jeg stort sett har tygd p-piller de siste 6-7 årene. Sist gang hadde jeg akkurat slutta på pillene men fikk ingen mens og da var vårt aprilbarn på vei. Denne gangen har jeg slutta på pillene for noen mnd siden men vi beg ikke å prøve før forrige mnd. Mensen har vært sånn + - 3 dager så ikke så ille uregelmessig vil jeg si. Men det kan være noe i det du sier men å stresse....hehe jeg er vel kanskje av den sorten som lar meg lett stresse.....Så da blir det nok sengekos på oss i kveld da....*s Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6119282-april-hjelpdere-som-er-p%C3%A5-pr%C3%B8vern/#findComment-6120928 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasko Skrevet 30. august 2006 #4 Del Skrevet 30. august 2006 Kos dere;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6119282-april-hjelpdere-som-er-p%C3%A5-pr%C3%B8vern/#findComment-6132007 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå