Søs... Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Heisann! Jeg reiste meg nå for litt siden, og der rant det blank væske ut av meg! Trodde først vannet gikk, men føler det var litt lite som kom... Dette skjedde to ganger, og nå pipler det ut litt hele tiden. Og om jeg bare føler det fordi det skjedde noe vet jeg ikke, men jeg føler mer murring i ryggen og MASSE mer liv hos barnet. Har hørt om at det går an å lekke fostervann, men er det da så mye? Det kom kanskje 1-2 desiliter. Noen som har noen råd å komme med? Opplevd det samme selv? Bør jeg kontakte noen nå i kveld? Jeg er forresten i uke 31 nå. Vil ikke at den skal komme nå!
CecilieTerese Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 ring føden med engang og legg deg flatt.. høres ut som fostervann. dersom hodet ikker har festet seg er det vikti at du ligger flatt.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 det er sant... dette er veldig alvorlig ettersom du ikke har kommet lengre! du må ringe føden me en eneste gfang! å ligg flatt, ettersom hodet ikke er festet! som sakt, det er litt tidlig med en fødsel nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå