Gå til innhold

Huff, er så utrolig hormonell at jeg blir rent skremt av meg selv... :-(

Anbefalte innlegg

Syns det bare blir verre og verre dess lengre ut i svangerskapet jeg kommer. Har hatt noen skikkelige krangler med sambo i helga og idag og kjenner at det er like før jeg klikker. Blir også superlei meg og skjønner ingenting samtidig som jeg er så sint...

Er ikke noe morsomt å være slik da jeg IKKE er slik til vanlig. Nesten så jeg blir skremt av meg selv. Flere? Gleder meg så utrolig mye til babyen er ute slik at jeg kan blir normal igjen:-(

Fortsetter under...

hei:) ja jeg kjenner meg veldig igjen! det med humøret plager meg skikkelig føler jeg går og er irritert hele tiden.. stakkars samboeren min må gjennomgå endel han også... kan bli irritert av å se han sove og spise omtrent! håper jeg blir normal igjen en dag:) hehe er ikke langt mellom latter og tårer om dagen!

Ja, jeg kjenner meg skremmende godt igjen! Er fryktelig oppfarende, gråt oppriktig av en Celine Dion-låt her en dag (det gjør jeg IKKE vanligvis), og mannen min...hm...han skygger vel litt banen for denne kjeftesmella han har fått i hus.

Det er godt at ting normaliseres, men ikke vent at det skjer med en gang, ammetåke og hyperhormonelle første måneder uten veldig mye søvn... vel...

Men alt blir bedre! Plutselig en dag ser vi tilbake på svangerskapet og synes at det var en vidunderlig lykkelig tid hvor kjærligheten blomstret. Tihi, og lykke til-klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...