Kenny Skrevet 29. august 2006 #1 Del Skrevet 29. august 2006 Min Bestafar het Nandrup, og vi vurderer og kalle opp babyen vår etter han! Hva synes dere om navnet? Er det for tungt og spesielt? Kjenner dere noen som har Nandrup som fornavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 29. august 2006 #2 Del Skrevet 29. august 2006 Måtte sjekke dette navnet også, er litt nysgjerrig. Det er tre eller færre som heter det. Syns det høres mer ut om en by enn et navn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #3 Del Skrevet 29. august 2006 tror ingen heter Nandrup til fornavn i dag, men det finnes noen få som heter Nandrup til Etternavn! Nandrup var mere brukt i rundt århundreskifte 1800-1900, men var heller ikke da veldig vanlig! Flott navn, og veldig skjeldent!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #4 Del Skrevet 29. august 2006 Snodi... Aldri hørt det før, jeg...! Ikke fint ved første øyekast, men er man vant til det, er det nok ikke så ille =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenny Skrevet 29. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 29. august 2006 Det finnes en del som har Nandrup som mellom navn! Synes navnet er ganske stilig jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #6 Del Skrevet 29. august 2006 Det er en rådgiver i Kristiansand som heter Nandrup Abrahamsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenny Skrevet 29. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 29. august 2006 Pussig! Min Bestefar var nettopp kristiansander! Kanskje er det ett typisk Kristiansands navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #8 Del Skrevet 30. august 2006 Minner meg om NAN ( Morsmelkerstatning) som drypper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #9 Del Skrevet 30. august 2006 NAN er jo et indisk/asiatis brød, men jeg vet ikke om navnet er norsk eller av annen nasjonalitet, men det har ikke noe med Nan melk og gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #10 Del Skrevet 30. august 2006 Nei, det kan så være, men det MINNER meg om det, skrev jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå