Gå til innhold

Spm om tranebær (bucco) (samme som Skravlesiden)

Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det er OK å ta tranebærpillene fra GEVITA når man er gravid? Jeg vet ikke om de inneholder bucco (har kastet både eske og pakningsvedlegg). Tar slike piller for å forebygge UVI, men har nå hørt at man ikke skal ta de hvis de inneholder bucco.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet ikke om det merket du spør etter, men jeg spurte gyn da jeg var i 5.uke og han sa det var helt greit om de KUN inneholdt tranebær, og ingen andre stoffer. Jeg har tatt det fast i 5 år, og får uvi med en gang jeg holder opp. Spør der du kjøper dine om de er trygge for gravide. Ikke spis de om du er i tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket merke bruker du og hvor kjøper du det? Har ikke tatt på noen dager nå og er livredd for at UVI skal dukke opp. Det er ikke moro....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor farlig er det å spise tranebærpiller med bucco?? Blir nervøs jeg nå, siden jeg har spist det i et par uker...Har ikke hørt noe om at det kan være farlig før nå! Er 8+5 idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jag visste inte heller att det var farligt med Bucco.

Jag æter CranMax från Nature's Sunshine ibland nær jag kænner det kan vara nåt på G.

Jag åt det hela veckan jag var i Syden. Då var jag kun 4 uker på væg... nu ær jag 8+3.

Mina graviditessymtomer ble borte for några dagar sen, men det ær ju visst helt normalt....

Jag måste ju erkænna att detta var lite skræmmande att læsa, men jag slutar med de pillrena nu och så ska jag førsøker att inte tænka så mycket mer på det.

Hoppas att allt går bra med oss och lycka till vidare. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de samme tablettene som jeg har brukt. Tok dem nå et par uker fordi jeg har hatt antydning til urinveisinfeksjon, og da er det disse som har hjulpet før. Hadde altså i meg mange sånne i løpet av to uker, og nå er jeg faktisk litt redd. Hvor abortfremkallende kan det være? Og hvor raskt kommer det??

Blir snart sprø av å være gravid, er så sinnsykt mye å passe seg for og bekymre seg over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...