Andie82*tobarnsmor* Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 jeg har gått på p piller i litt over 6 år sammenhengende, og det har vel litt innvirkning på hvor lang tid det tar og bli gravid....eller? uansett hvor lang tid er det "normalt " at det tar før det klaffer....... er i min 6 pp nå.....
Gjest Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Tror det varierer veldig. Hos oss klaffet det en måned etter pilleslutt med førstemann. Så på tredje forsøk med andre og så fikk vi en tredje i magen da vi prøvde å unngå å bli gravid, men h*n mistet vi desverre. Nå er vi i andre pp... Vi har hatt det lett på dette området da, det innser jeg helt klart.
2barnsmamma og kanskje en til? Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Lurer også på det samme!! Går inn i 6pp nå og har før dette gått tilsammen 7 år på p-piller. Virker som det er veldig forskjellig, men jeg er lei av å vente nå. Vi testet med el-test forrige runde og fikk positivt utslag da, men allikevel ingen baby i magen. Vet du (eller noen andre) om det er mulig å få utslag på dette uten at 'vanlig' eggløsning er i gang? Er livredd for å ikke kunne få nå, men alle sier at det er normalt at det går noen mnd. Føler bare at 'alle andre' blir gravid på 1-2-3... Uansett, lykke til og hold oss oppdatert:)
titti80 Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 jeg hadde også stått på p-piller i seks år da vi bestemte oss for at jeg skulle slutte. Vi klarte det etter 4-5 pp, men mistet i uke 11. Prøver igjen nå. Når det klaffer er veldig individuelt, kommer an på om du stresser, p-pille lengden kan vel ha noe innvirkning. Og selv om en klarer å treffe på riktig tidspunkt, så er det allikevel bare 20% sjanse for at en får det til... Men vi får håpe at det klaffer snart for dere
gutt07 & jente09 Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Lurer jeg også.. Er i min 6pp etter pilleslutt. Har heller ikke fått stabil syklus, men har vært hos gyn og alt så bra ut. Så er vel bare å vente og håpe at det skjer noe snart. Er så babysyk at jeg snart sprekker! )
2barnsmamma og kanskje en til? Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 Babysyk her og!!! Og misunnelig på alle som er gravide. Håper det skjer noe hos oss snart:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 29. august 2006 #7 Skrevet 29. august 2006 Heisann. Tror det er flaks/uflaks det går på, jeg. Sist jeg ble gravid, hadde jeg gått på pillen i 9 år, og ble gravid i 2 pp. Nå har jeg gått på pillen i under 2 år. Sluttet på pillen nå i juni og er enda ikke blitt gravid..... Tålmodighet is a bitch!!!
Alba44 Skrevet 29. august 2006 #8 Skrevet 29. august 2006 Er også i min 6.pp, og tror det er ganske vanlig å måtte vente såpass. Noen får klaff på første forsøk, mens leger sier det er helt normalt med 1 år. Ønsker deg masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå