Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #1 Del Skrevet 29. august 2006 Er selv veldig glad i typisk norske navn, men mange føles allikevel veldig tunge (som Torstein, Bjørnar etc) Mange fine navn som er polpulære nå som Linus og Oliver, men er det noen som vet om noen gode gamle navn som kanskje er litt "myke"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 29. august 2006 #2 Del Skrevet 29. august 2006 Olaf Mattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #3 Del Skrevet 29. august 2006 Jørgen Andreas Steffen Henning Lasse Robin Ruben Eirik Åsmund Marius Vegar Thomas Oskar Daniel Adrian Simen Ikke alle var typisk norske da, men! Var de jeg kom på i farten... Kanskje du likte noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 29. august 2006 #4 Del Skrevet 29. august 2006 Amund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 30. august 2006 #5 Del Skrevet 30. august 2006 Alvin Albin Asgil Torje Torjus Tallak Elliot Even Eyolf Ådne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmammatil3 Skrevet 30. august 2006 #6 Del Skrevet 30. august 2006 Hva med: Ludvig Alfred Albin Herman Ferdinand Albert Martin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #7 Del Skrevet 30. august 2006 disse syns jeg er fine: olve alve tord teis ola ludvig peder torjus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #8 Del Skrevet 30. august 2006 Fra hovedinnlegger: Takk skal dere ha, akkurat slike navn jeg tenkte på, hmmmm... her var det mye fint, ble nesten enda vanskligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå