Gå til innhold

Dårlig kondis


babbalubba

Anbefalte innlegg

Er det andre som også har ekstremt dårlig kondis? Er i god form og trener ganske mye til vanlig, men i det siste har jeg blitt andpusten bare av å gå opp trappa. Slitsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, både kortpustet og svimmel.....

Men, så driver vi jo ikke på med verdens letteste jobb om dagen heller da jenter !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah!

Jeg trener vanligvis kickboksing 3-4 ganger i uka og er altså i god form, men nå klarer jeg ingen ting... blir som deg andpusten av trapper... føler meg nesten litt latterlig! (Er i uke 6)

Bedrer det seg i en periode, før man blir stor og tung?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, joda det er litt av en jobb vi har, men skulle jo ikke tro at det var så ille så tidlig. Kan ikke huske at det var slik sist, men husker likevel at absolutt alt ble bedre etterhvert da. Så kanskje det er håp for oss med "dårlig kondis"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette gjelder absolutt meg også. Skulle på fjelltur sammen med mannen min og faren min forige helg, men måtte rett og slett snu. Faren min vet ennå ikke at jeg er gravid men han hadde vel kanskje sine anelser da???? hehe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg også! Blir sliten av alt, av og til er det til og med et ork å snakke... Puster og peser opp trapper... Nei, får håpe det går over en periode før vi virkelig må bære tungt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har helt elendig kondis nå! Vet ikke om det er graviditeten eller forkjølelsen som virker mest inn.

 

Skal ha helsesjekk på jobben i morra, gåtest med pulsklokker. Jada!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...