Gå til innhold

må skryte litt av meg selv i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært ganske effektiv i dag, fått vasket alt sengetøyet til mini som ventes. samt alle håndklær, vaskekluter og gulpekluter.

laget tre porsjoner med farsekaker til fryseren, godt å ha litt ferdig middag etter vi kommer fra sykehsuet. sambo er ikke veldig glad i å lage mat. da tar han like gjerne en brødskive.

etter det laget ejg dobbelt prosjon med boller, frøs noen, og så har smbo tigget seg til å ha med noen på jobb i morgen, må nok lage fler til uken.

også har jeg vasket kjøleskapet og fryseren.

kjenner at redebygger instinktet har slått til for fullt etter at jeg ble sykemeldt for en uke siden. gjør jo ikke annet enn å dulle å ordne hjemme. livredd for at alt ikke skal være helt klart når mini kommer. angrer litt på alt jeg har usatt oga lite energi tidligere for må få det gjort nå og begynner å bli smått med tid kun fem uker igjen.

har heldigvis nesten alt i hus venter bare på noe jeg har bestilt fra nettet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj.. du er effektiv da=) skulle ønske jeg gadd å gjøre noe. er så lat jeg. sitter bare å sutrer over at tiden går så treigt! hehe..

du fortjener skrytn=)

Skrevet

Flink du! Må skryte litt av meg selv også... ;)

Jeg har vasket rundt på badet (fått litt hjelp av gubben), bakt muffins og handlet inn til mere baking og middager resten av uka... Og så vasker jeg klær så jeg snart ser gulvet på vaskerommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...