Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?? ang piercinegen min...


snartmammapåny

Anbefalte innlegg

Hadde faktisk tenkt å ta ut navle piersingen min med en gang jeg ble gravid, men så ble det ikke slik. Er liksom litt "avhengig" av den... Den har jo "alltid" vært der...

 

Hva gjør dere andre som har piersinger i navlen? Eller om dere kjenner noen som har hatt den i eller tatt den ut.. og eventuelt når?;)

 

 

9+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forrige gang tok jeg den ut når magen begynte å bli velsig stor. Du merker når det begynner å bli ubehagelig.

Bare pass på at du ikke venter for lenge, da kan huden strekke seg veldig der og du kan få arr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok også ut min før magen ble for stor for å hindre at hullet ble dartt ut. Rakk akkurat ikke å sette den inn igjen før jeg testet positivt denne gangen..hehe... Du kan jo sette den inn igjen etter hvert, men i fht infeksjoner er det lurt å fjerne den under graviditet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok den også ut når magen begynte å bli stor.

Fikk jo også et lite strekkmerke midt oppå piercing-hullet, så det ble veldig stort når magen ble normal igjen... Typisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk beskjed av legen å ta den ut, hadde ikke stor mage da, men skulle ønske jeg tok den ut enda før for huden sprakk der jeg hadde piercing, ta den ut med en gang d er mitt råd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

 

Har også piercing i navlen(eller hadde) har fått hørt av andre venninner at jeg måtte ta den ut om jeg skulle bli gravid en gang...jeg har drøyd an litt men tok den ut her en dagen da min venninne sa at hullet kunne bli så stort at en blyant kunne få plass...det gjorde det hos henne.Så nå er det ute å magen min e ikke fin lengre:( hehe er nok en vane ja.

 

9+2

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjenner følelsen. har prøvd å ta den ut, men føler at d er noe som er HELT feil... Ser jo helt koko ut... men får vel bare krype til korset å ta den ut snart...

 

Men kommer den til å gro? Hullet vil vel være der en stund fremover? har jo hatt den i 6 år, så den vil vel ikke bare gro sann med en gang...? eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops!

Detta var en tankevekker! Jag har inte ens tænkt på att ta ut min piercing... ivafall inte førræn magen børjade væxa. Men nu ska jag nog gøra det om inte så længe ja.... ær 8+3 idag.

 

Det ær så mycket man inte tænker på... fint att komma inom hær och læsa lite ibland. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

piercinghull vil ikke gro på samme måte som hull i ørene, fordi de er laget på en annen måte. Mitt har vesket noen ganger men er klar for innsats til høsten 2007.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...