Gå til innhold

Jan 78+en liten en..


vannmann 76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk:) Trenger det, er så nervevrak at jeg ikke vet hva jeg tenker eller gjør. Gruer meg noe helt for jævlig om jeg skal være ærlig. Mannen rekker ikke hjem, så mamma blir med. Orker ikke dra alene.

 

Skal dit kl 8.00, men må egentlig rett på skolen, så får ikke gitt beskjed før på kvelden. Tenk på meg jenter, trenger positive tanker i morgen..

 

klem fra nervevrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ønske deg masse lykke til. Jeg kommer til å tenke på deg i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk..*snufs* Er ganske ute av kontroll i dag, så nå her jeg sittet og grått meg gjennom to serier på tv2. gråt til og med av Joey.. makan..

 

Håper det går bra.. det SKAL gå bra. jeg har jo bestilt en Linneah eller en navnløs gutt til april..kan ikke sende den bestillingen i retur! *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer innom i kveld for å se hvordan det har gått med deg, jeg. Har fingrene krysset for deg! Dette klarer du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriver meg på denne tråden her. Tenkt mye på deg jan78! Vi som er følgesvenner ut fra bli gravid også! Kjempe spent på hvordan det har gått i dag!! Alle lykkeønskninger til deg!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg også. Har jo fulgt med på innleggene dine også... Satser på at alt står bra til, og tar det som et godt tegn at du ikke er her nå, for da er du mest sannsynlig på skolen, og alt er vel!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må jo være verdens søteste jenter:) Tusen takk skal dere ha for all støtten. Tror aldri jeg har grått flere gledestårer enn i dag, da gyn sa at her ser jeg et blinkende hjerte og alt ser helt fint ut! Jeg måtte spørre han flere ganger om han så riktig, og om han var helt sikker. Han pekte og forklarte veldig, uten om at jeg egentlig skjøne så mye. Var faktisk så i sjokk at jeg ikke engang fikk med meg hvor dette hjertet var hen! Skal tilbake om 2 uker, da gyn skjønte at dette trengte jeg å få bekreftet flere ganger. Så nå sitter jeg med et bilde av noe jeg ikke helt skjønner hva er og en pil mot det som er min lille "reke":) Glemte jo selvfølgelig å spørre hvor langt jeg er på vei, men regner med at det nå er ca 6+3, da jeg ble satt tilbake en uke første gangen. Nå håper jeg alt tullet er ferdig slik at jeg kan glede meg over de nese mnd forran meg:)

 

tusen takk nok en gang alle sammen, og kryss fingrene ekstra for Hypatia nå, tror hun trenger det...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...