Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Holder det med feks Reima med utagbart for? Har kjøpt en parkdress nå, men kanskje jeg like gjerne kan levere den tilbake?
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Det er absolutt en mulighet hvis man vil spare de pengene. Personlig velger jeg å ha egen dress til høsten og våren for å spare vinterdressen for slitasje.
kakura Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Vi gjorde det i starten, det med dress med uttagbart for. Men vi oppdaget raskt ulempene med det. Når man tar i bruk dressen om høsten er den for stor uten foret i, hvis den er ment å passe med for og varme klær utover vinteren. Dressen slites dessuten uforholdsmessig mye på barmark utover høsten, og vi opplevde første barnehagehøst at 3-åringen slet ut vinterdressen sin før vi var kommet til jul. Når våren kommer kan det fungere greit å ta foret ut av en dress som da begynner å bli snau med foret i, men hvis man likevel må ha en til høsten... Men dere bestemmer jo selvsagt selv. Er ikke noe problem å prøve seg fram og evt kjøpe parkdress senere hvis dere ser at dere trenger det likevel.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Ikke lever den tilbake! Ha heller en vinterdress og en vår/høstdress! Reima og Mikk-line har flotte og enkle dresser!
barbamamsen Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Har alltid hatt to dresser og regnklær til mine bhg jenter jeg. En dress uten for til høst og vår bruk. Og så en litt tykkere en på vinteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå