Gå til innhold

Til dere som har kjøpt Emmaljunga edge duo kombi:

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Vår vogn er 2006 modell... kjøpte en de hadde på lager siden de fikk inn 2007 mod snart og da ble den ca 500,- dyrere.. Vi ga 6995,- for vår. kjøpte den på barn og utstyr i porsgrunn.

Håper jeg kunne være til hjelp:o) Lykke til med kjøpet!!

Har den vogna fra forige mann...er kjempefornøyd....god å trille og stor bag til varme dyner eller pose til vinterbarn (fikk gutt i desember 2004). Det eneste negative er at den er veldig tung å løfte inn og ut av bil (men ikke noe problem da). Men den er ikke tung å trille. Det du trenger av utstyr, som myggnetting og regntrekk følger med. Kan jo regulere styret i høyden og i kjøreretning (noe som er praktisk...spesielt senere når barnet begynner å bruke sportsdelen).

En veldig fin og praktisk vogn synes jeg.

Viktig å tenke over hvilket vognbegov man har før man kjøper vogn.

Husker ikke hva vi betalte for den....men tror det var rundt 6000kr....var på tilbud...så vognen har ikke steget noe særlig i pris de siste 2 årene??? Er jo egentlig en ganske dyr vogn, men verdt det synes jeg.

Vi kjøpte den til samme pris som du rett før 2007 modellen kom. Det skulle ikke være noen forandringer på den nye modellen, men bare en prisøkning på 500 kr.

Den steg i pris 1. aug.

Har ikke hatt Emmaljunga før, men jeg gleder meg veldig til å få bruke den. Synes den virker veldig god og ikke minst stabil! Hadde trehjuling til førstemann og den veltet noen ganger... kvittet meg derfor med den!

En forhandler på en babyutstyrsbutikk i Skien sa til meg at uansett hvor man kjøpte Emmaljunga vognene skulle de selges til lik pris her i landet (6999,- for 2006 modellene, ca. 500 kr mer for 2007 modellene).

I Tyskland koster de forresten ca. 719 Euro.

Annonse

Takk for svar! 2007-modellene har kommet i butikkene nå. Ser ut som om de er utsolgt for 2006-modellene i Oslo (kikket i dag). Bare noen få farger igjen (brun/grønn, svart/rød, blå/gul) til gammel pris, men ikke de enkleste/vanligste fargene.

Så et annet sted at i Sverige solgte de 2007-modellene for 6995, og med dagens kurs sparer man jo ca 1500 kr på å kjøpe der for de som har anledning til det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...