Gå til innhold

September: en liten oppdatering til dem som fikk med seg hva som skjedde i helga...

Anbefalte innlegg

I dag har politiet snakka med sjefen til min kjære og det viser seg at, ambulansen kjørte på rødt lys og "trodde" at min samboer så dem...der tingene skjedde er det ikke heeeeelt oversiktlig desverre...men ambulanse personalet har tatt på seg ALL skyld og lagt seg paddeflat for min kjære...Nå nett så fikk vi besøk av en av ledelsen med en bukett....synes det er helt utrolig=)

det han og sa at det er jo ironisk at vi som er der for å hjelpe skaper ulykken....og det er jo sant da...

Fortsetter under...

Ironisk ja. Men det er klart at ting kan bli vanskelege når ambulansen har lov til å køyre på raudt lys, det er jo vanskeleg for dei å VITE at dei som har grønt lys har sett dei. Eg håpar at ambulansen var under utrykning, ellers køyrde den ikkje lovleg.

Det er i det minste godt at dei tar på seg ansvaret.

Og korleis går det med "pasienten" din?

joda greit dem har lov å kjøre p rødt lys men dem må vurdere situasjonen, er ikke bare å kjøre på...er jo en grunn til at dem får opplæring for å kjøre "fortere" enn vanlig...synes det er supert at dem tar på seg ansvaret så lenge dem vet at dem gjorde noe feilt, eller retteresagt feil bedømma situasjonen...

med pasientenmin går det fremover=) han sover mye, blir veldig fort sliten osv..men han kommer seg sakte men sikkert=)

Ja, det er klart det er ambulansesjåføren som har ansvaret her.

Så bra at det går bedre då. Det er vel heilt neturleg å bli fort sliten og trenge mykje kvile etter noko sånt. Så lenge det går framover, så er jo det sjølvsagt det viktigaste.

Fortsett god bedring.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...