Gå til innhold

Har mistet motet jeg... Flere?

Anbefalte innlegg

Helt siden dagen etter el har jeg vært overbevist om at jeg var gravid. 5 dager over el begynte jeg med et symptom jeg hadde sist jeg var gravid og flere små har fulgt, men nå, 8-9 dager over el så bare tror jeg ikke lenger at jeg er gravid. Ikke i det hele tatt. Til tross for at jeg har vært så trøtt at jeg sovnet i ettermiddag og har litt halsbrann, noe jeg aldri pleier å ha. Det bare føles ikke slik lenger av en eller annen grunn. Er så snopesyk og murrer i mage og rygg, typiske tegn på at TR er på vei, og jeg vet jo hvor flink jeg er til å innbilde meg alt mulig så er vel like greit å være litt mer negativt innstilt.... Fatter ikke hvordan magefølelsen kan snu slik. Andre som opplever det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6118026-har-mistet-motet-jeg-flere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neei, ikke akkurat. Men jeg har ikke hatt særlig tro på det denne pp'en. Har hatt et par dager med *er-jeg-gravid-følelse*, men dagen etter er all tro borte. Ikm i morgen eller tors, har faktisk klart å la være å teste også. Har ikke et eneste symptom heller.

Kan jo være at du er gravid selv om du tror tr kommer, siden graviditetstegn og tr tegn kan være akkurat det samme... Er jo ikke helt sikkert at denne graviditeten blir lik den forrige heller. Bare finn frem motet igjen :o)

Jepp jeg har det som deg. Fikk mensmurringer, føler meg gravid på en måte, hvet ikke hvorfor. løper på do og stikker i magen, og har sånn tyngdefølelse som om at "noe" er der.

Men fikk også litt nedtur, for jeg tenkte" det skjer iallefall ikke nå da magefølelsen min slår til"

Men vi får krysse fingrene og håpe det er nettopp det som skulle til :)

jeg har vært negativ store deler av denne pp'n med et par oppturer. opptur da jeg fikk vondt i ryggen og ingen tørr truse (altså tørr for utflod). opptur da jeg løp på do hver time en hel dag. resten nede på det flate. enda mer nedtur (selv om jeg ikke hadde høyt håp) i dag da jeg fikk litt brunlig utflod (tidligere i dag, enda ikke noe blod men det må være rundt hjørnet), elendig humør da jeg var på besøk hos mamma i dag (hun og gubben som er de som vanligvis klarer å provosere meg bare ved å være til på denne tida av mnd).

men EN positiv ting med å få tr i dag; hvis jeg får klaff i neste pp blir foreløpig termin 050607 *fnis*

Vet du, det er nøyaktig det jeg tenker også! Jeg kan i hvertfall ikke være gravid når magefølelsen min sier det, for den er jo helt på trynet, det blir for rart liksom, må jo være gravid den gangen jeg absolutt ikke tror jeg er det. På den annen side så trodde ikke jeg at jeg var gravid sist og var det ikke heller så... Æsj nei, denne ventetiden er noe herk. Får se i morgen eller i overmorgen om det kommer noe blod sent på kvelden, er som oftest da det begynner hos meg, på kvelden 9-10 dager etter el. Lykke til dere andre da!

Annonse

Hei!

Har fulgt litt med på innlegga dine i det siste, og det høyres jo veldig lovande ut, då :) Synes ofte det hjelper lite å "pressa" seg sjølv til å ikkje vera optimistisk. Opplever at eg blir like skuffa uansett.. Blir spennande å sjå kva som skjer i dagane framover. Krysser fingrane for deg!

Tusen takk skal du ha! :-) Er bare at magefølelsen min har tatt feil før og derfor tør jeg ikke stole på den, og kroppen min har lurt meg før også, føler det tryggest å være litt negativt innstilt da. Tok en ny el-test i dag og den var helt negativ (den i går fikk jeg i det minste to streker på, det gjorde jeg ikke i dag). Vet jo at jeg ikke bør vektlegge slikt, men det var i hvertfall ikke oppmuntrende. Om det stemmer at egget skal ha festet seg tidelig hos meg dersom jeg er gravid så burde jo den testen vært bitte litt positiv, altså litt strek på, men vet jo at det bare er tull av meg å spekulere på denne måten. Er bare ikke verdens mest tålmodige person nei... :-/ Vet jo at det virker oppmuntrende med tegn og slikt, men ja, er utrolig hva en klarer å innbilde seg også. + at det å være negativ er typisk pms tegn! Skulle gjerne hoppet over noen dager jeg nå, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...