Gå til innhold

flere som har begynt å fått mage?

Heli 79-har jente+ gutt

Anbefalte innlegg

Jeg er 10+2 og har begynt å fått en liten mage. Det hører med at jeg er litt rund i kantene fra før, men nå har det blitt en liten rund kul nederst på magen:) synes det er moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 9+2 og har definitivt fått mage. Er ganske slank ellers, så føler det er veldig synlig da nesten alt legger seg rundt magen.

Merker også at hoftene er blitt bredere... Sliter litt med å få knappen i buksene mine igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro!

Kan ikke vente med å få mage. Selv er jeg bare 4 uker på vei.

Men et spørsmål;

Når dere sier f.eks at man er 9+2 ¨på vei, betyr det 9 uker og to dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+5 og har fått en mage som jeg er skikkelig stolt over.Jeg syns den blir større for hver dag som går. I dag er første dagen det har vært vanskelig å få igjen buksene mine. Må nok snart ut å kjøpe mammabukser. Passer på å bruke de største genserene mine for tiden, vil ikke helt at folk skal vite om det ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 9+2 er vel 9 fullgåtte uker og 2 dager, dvs. at jeg er i min 10. uke, hvis jeg har forstått det riktig.

Har rotet mye med disse ukene mine, men nå skal det være rett...

tror jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er 6+2 og magen vises kjempegodt!Har ikke gått opp i vekt,men siden kroppen har vært gjennom dette et par ganger før virker det som den vet at det er bare å bule ut!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløbig er det mest luft, tror jeg. Men merker at jeg er litt annerledes. Dette er nummer to, og jeg er slank til vanlig.

I dag måtte jeg legge bort de vanlige tighte jeansene mine..... Er 8+2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker de samme dongeribuksene enda jeg...

Men om kvelden får jeg skikkelig sånn følelse av at jeg ikke kan ha noen tingrundt magen fordi det strammer...så da ligger jeg på sofaen med magen bar under teppet mitt...hihi !!

Ser ingen antydning hos meg enda :-(

Er i 11. uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 8+3 og det vises godt på meg. mannen spurte meg forsiktig i dag om jeg hadde lagt på meg. merkes godt når man har på de samme klærne som man bruke for bare noen uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i min 11.uke og er veldig spinkel fra før av så magen den synes så absolutt! Det går bra på dagen for da kler jeg meg i litt større klær, men om kvelden blir den så oppblåst at det synes uansett hva jeg har på meg:) For ikke snakke om brystene mine!!! (Litt morsomt for jeg har aldri hatt bryster før:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9+2, og synes jeg fikk mage da jeg var en 5-6 uker på vei...Nå er det ikke innbildning lenger, har fått låne mammabukser hos ei venninne, da mine vanlige er pakket vekk. Og de passer!!

Skal til JM neste torsdag til min første kontroll, er litt spent på hva hun sier om min mage, om det er bare flesk eller luft?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. er 12.1. magen syns,blir litt mobbet av mannen min..hi hi..

begynner nå å få problemer med å skjule det..planen min var å sende brev til familien fra nurket,etter ultralyd...det spørs om jeg klarer å skjule det i 4 uker til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror min har begynt å poppe frem nå, men ser nok mest ut som jeg har lagt på meg noen kg;) Er 9+1 i dag, så jeg håper den ikke vokser så veldig mye nå, iallefall før jeg rekker å spre nyheten litt;) vil gjerne vente til uke 12 med å fortelle det til hele værden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er åsså 9+1,men magen min er nok fortsatt bare flesk.. :-)Har vært oppblåst i flere uker,og er d fortsatt,men ingen har kommentert d enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 11 og funnet ut at mammabukser er tingen :-) Orker ikke bukser som strammer mer - så mammabukser er som å komme til himmelen .. he,he..

Lykke til med magene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Ja min begynner å bli tydeligere helt nederst. Jeg fikk ett tips fra ei venninne om å åpne knappen i buksa og bruke en hårstrikk til å holde igjen buksa. Jeg trer strikken igjennom knappehullet og så rundt knappen. Det fungerer veldig bra for da strammer det ikke så på magen. Må bare passe på å ha lange nok gensere så det ikke synes, he he... ser jo litt teit ut da.

Jeg er 9+1 og eser verst midt på dagen jeg. Men det er sikkert fordi jeg sitter mye på jobb og føler at magen er litt i klem. Jeg prøver å bevege meg mest om kvelden for å ikke bli helt stuck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...