Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #1 Del Skrevet 29. august 2006 alikevel (eller lenger!!) Er nå 14 dgr over IKM, og har hatt en følelse av at jeg er gravid, men testene har vist noe annet!!! Vanligvis kommer mensen på dagen 28 dgr etter siste mens' første dag! Har dessuten vært oppblåst i kroppen, sliten, hodepine, tisset mange ganger om dagen og løs i magen! Til å begynne med ble jeg nervøs og håpet jeg ikke var gravid, med tanke på at det ikke var planlagt,(bruker spiral), ikke har jobb akkurat nå. Men når jeg liksom hadde vent meg til tanken at det faktisk kunne være tilfelle, ble jeg egentlig ganske glad for dette! Igår fikk jeg litt slimete utflod, regner med at dette er "Mensen" siden testen fortsatt var negativ idag!! Håper å komme tilbake hit en annen dag, med 100% positivt resultat !! Lykke til alle sammen, videre i svangerskapet:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #2 Del Skrevet 29. august 2006 Skulle stå at jeg fikk rosa slimete utflod igår!! HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 29. august 2006 #3 Del Skrevet 29. august 2006 Usj, det var kjedelig, da - men det er jo som regel en grunn hvis mensen uteblir - kanskje ta en prat med legen/gyn og få sjekket at alt er ok? Da har du i alle fall tryggheten... Håper uansett ikke det blir lenge til du kommer tilbake, lykke til videre med prøvingen ! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 29. august 2006 #4 Del Skrevet 29. august 2006 hvis du bruker spiral, så er det vanlig å "miste" mensen. helt eller delvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #5 Del Skrevet 29. august 2006 Det er det med hormonspiral ja, men ikke med kobberspiral!! Har brukt kobberspiralen i snart 2 år med regelmessig mens, helt til nå! HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå