Gå til innhold

er det ikke litt sent å få symptomer på bekkenløsning i uke 39?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har akkuratt begynnt på min uke 39, altså litt over 38 fullgåtte uker og natt til idag har vært helt forferdelig. Korsryggen og bekkenet har verket kontinuerlig uansett hvordan jeg lå. Prøvde å bygge opp med puter mellom bena, men ingenting hjalp særlig igrunn. Er fremdeles ganske gåen idag, men synes at dette er litt sent å få bekkenløsning? På ukesidene står det jo at folk med bl. skal bli bedre i denne tiden fordi hodet fester seg og gjør ting mer stabilt. Skjønner ikkenoe jeg. :( Er det flere som har fått slike smerter såpass sent?

Fortsetter under...

Det er sikkert riktig for de fleste, men desverre følger ikke alle samme malen. Skjønner at det er plagsomt, men svangerskap har en lei tendens til å ikke bli noe lettere mot slutten. Får håpe du slipper å gå så mye lenger.

Jeg trodde også at bl skulle bli bedre når hodet var festet, men neida... her har det nesten blitt verre!!(har slitt med bl siden tidlig i sv skapet, uke 10...) Så hørte jeg nå at bl kunne bli verre nærmere fødselen pga at bekkenet ble så tøyelig liksom. At det gjør seg klar til fødsel... Så er visst litt forskjellige meninger rundt dette...

Jasså, er bekkenet ditt tregt i oppfattelsen kanskje, hehe;) Det kan vel slå begge veier, bekkensmerter og ryggsmerter henger gjerne sammen.

Jeg for min del har blitt bedre av bl etter at hun festet hodet, på den måten at det er mindre slarkete. Mye mer stabilt bekken nå:) Men på en annen måte har det også blitt verre. Siden hun blir stadig tyngre, belaster dette også ryggen mer, og dermed får jeg mer vondt i bekkenet. Dette er mer verking, og sliten og støl-vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...