Gå til innhold

mensvondt,stikking i "ryggen"


Mamma`N

Anbefalte innlegg

hei.. lurer veldig på en sak..et par ganger om dagen gjør det så utrolig vondt nederst i magen...om man kan tenke seg skikkelig menssmerter,så er det slik det føles....

hvorfor??normalt??

har noen ganger litt stikking i korsryggen..men verker i korsryggen hele tiden

er bare i min 5 uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.

 

Sånn har jeg det også. Er i uke 5+3. Har fått fortalt her at dette er helt normalt. Jeg trodde jeg skulle få mensen når som helt, men heldigvis har den ikke kommet. Verking i ryggen har jeg stort sett hele dagen. Til tider har jeg hatt ganske store "menssmerter", men det er visst bare livmora som strekker seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ble litt glad når jeg leste innlegget ditt. Jeg vet ikke om jeg er gravid, tror det er lite sannsynlig (har hatt sex bare en gang), men jeg har også vondt i korsryggen hele tiden! Tok en test igår, den var neg.. Kanskje det var litt tidlig, vet ikke når jeg får TR fordi jeg fjernet hormonspiralen i starten av aug.. Men alikevel har jeg litt av det du beskriver. Vet at dette ble ikke noe ordentlig svar for deg, men du ga meg et lite håp! Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er nå 10+2 og er veldig plaget med smerter i ryggen og nederst i magen... får spesielt vondt i ryggen etter en lang dag på jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det er noen ganger slike mens smerter lignende noen ganger at jeg kunne tenke meg og ta smertestillende...

er jo konstant redd for at jeg skal miste....

klarer liksom ikke slappe av helt...

men til dere som sier det er livmoren som strekker seg....har legen sagt at det er det,det er??skal ikke til legen min før til mandagen og han er så innmari tafatt...skjønner liksom ikke noe....har i tillegg lavt stoffskifte så jeg må nok ha litt ekstra oppfølging

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i natt våknet jeg av at jeg hadde kjempe mensvondt lignende smerter....gikk over når jeg pustet rolig inn med nesen og ut munn....

er litt redd jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare pass på at dere ikke har fått nyrebekken betennelse.... Det fikk jeg. Visste ikke en gang at jeg hadde hatt UVI....

 

Ikke for å skremme, men få noen til å dunke dere lett nede på ryggen på siden av ryggsøyla. Mister du pusten av smerte, ta urinprøve med til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...