Gå til innhold

September: Da har jeg vært på innskrivning på sykehuset, imorgen skjer det... !


Gjest

Anbefalte innlegg

Ja da er det bare å vente, imorgen skjer det store - jeg får min vesle datter, VI får vår vesle lille datter !

 

Skal ringe de kl 18, da får jeg vite når jeg skal inn, det blir iallefall før kl 12, antagelig kl 06:45 (da jeg foreløpig var den eneste som var satt opp).

 

Legene, kirurgene og jordmødrene var meget dyktige og jeg føler meg rolig og forberedt ! Eneste jeg gruer meg til er den pokkers spinalen, men den skal jeg takle ! Hadde måtte ta epidural uansett hvordan jeg fødte, så det skal nok gå bra :)

 

Skal prøve å slappe av så mye jeg kan nå utover kvelden ! Spise ting uten krydder og salt, og bare drikke vann ! Må faste ikveld nemlig ! Klyster blir også en morsom affære :P

 

Til dere som har tatt ks før: når de opererer, ligger man naken nedentil ? Eller er man tildekket ? De skal jo operere ganske langt "nede", så derfor jeg lurer.

 

Jeg har bare vært på sykehuset i 3 timer, men føles som jeg var der en hel dag faktisk hehe ! Så NÅ er det ikke lenge igjen ! Iallefall under et døgn til vi er foreldre ! Veldig sprøtt dette, men også veldig spennende og godt å vite !

 

Lover å oppdatere dere så raskt jeg kan ! Kommer jo til å være her utover kvelden da, men må pakke sykehusbagen ! JA dere - jeg har ventet til dagen før haha ! Ser folk pakker flere mnd i forveien, jeg pakker idag ! MEN så er det planlagt ks, så kanskje litt lettere sånn sett !!!

 

Jeg fikk ny estimert vekt på baby...men jeg stoler ikke på de greiene,

men jordmoren sa: mellom 3000-3500 gram, men hun mente at hun tror det vil helle mer mot 3000 enn 3500 ! JEG tipper 4500, da alle sier jeg har KEMBO mage, MEN jordmor sa jeg heller hadde liten ! Haha....så jenter, vi er som vi er ! Mer kan man ikke si om det !

 

Klem til alle dere søte bimmere ! Er SÅ glad jeg har dere altså !!!

 

I MORGEN ER JEG MAMMA ! =D =D =D =D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse lykke til. Tenk i morgen er du mamma. Gleder meg til å høre hvor stor(liten) hun var. Du får oppdatere oss når du har ork og tid.

Lykke lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Lykke, lykke til i morgen!

Jeg var gjennom akkurat det samme som deg for nøyaktig en uke siden. Det kommer til å gå kjempefint!

Spinalen gruet jeg meg også til, men det var ikke ekkelt i det hele tatt. Når du skifter i morgen tidlig får du utdelt en av de berømte nettingtrusene. Jeg tok aldri av meg denne selv, men jeg regner med at legene tok den av eller dro den ned under opperasjonen, men det merket jeg ikke noe til. Den var i alle fall på etter opperasjonen. Tenkte faktisk ikke på det før du spurte her... Hvis du synes det er ekkelt å tenke på, så tenk på hvor mange ganger disse legene har gjort KS og hvor fokusert de er på det de skal gjøre. Tror de bryr seg svært lite om andre ting.

Jeg ba legene om å ikke fortelle meg hva de drev med underveis. Og samboeren min var flink til å snakke om helt andre ting mens de holdt på. Det hjalp meg veldig i alle fall.

Hele inngrepet er raskt overstått, og vips er du mamma! Tenk så fantastisk! For meg er det fremdeles et lite under at jeg sitter her med verdens skjønneste lille jente som er MIN!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk :) Det var svært beroligende å høre! Gruer meg til kateteret og spinalen, resten bryr jeg meg liksom ikke så mye om ! Da skal jeg sette klysteret og få det unnagjort, SÅ skal jeg legge meg !

 

Håper det blir noen timer på øyet iallefall !

 

Stor klem fra meg ! PS: Sambo skal legge ut en tråd på skravlesiden imorgenkveld når han kommer hjem, kommer til å være kort om det gikk bra, fødselsvekt og cm :)

 

Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...