Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg!!

Hvordan går det med deg? Håper Riene dine har stoppet opp. Får satse på at ungen holder seg inne noen uker til!!

Var d sånn at du skal få ks? Hvordan går d med deg ellers da! Er vel ikke så mye du kan gjøre nå da, annet enn å ta d med ro..

Her sitter jeg på jobb og fører prisendringer til den store gullmedaljen!

Sliter med prolapsen og prøver derfor gjøre rolige ting. Vil jobbe så lenge jeg klarer!!

Håper i allefall d går bra med deg! Ble så bekymret når jeg leste innlegget ditt i går!

mange klemmer til deg fra meg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei vennen :0)) Kos å høre fra deg.

Riene har stoppa opp, men med en gang jeg prøver å gjøre noe kommer de raskt tilbake.Så nå er det sofasliting som gjelder frem til uke 36,da gir jeg f...Da klarer jeg ikke mer.Samme hendte sist svangerskap og snuppa kom tre dager før termin.Om ikke fødslen starter før den 2 nov så blir det ks da.Teller ned dager.Gleder meg slik til å se den lille :0)

Bestilte vogn på mandag,gleder meg til å få trilla og kosa med baby.Satser på at han holder seg der inne en stund til.

Var hos legen med sønnene mine idag,skulle ikke mer til,da kom kynnerne for fullt igjen.Det er litt kjedelig så jeg får nok bare ta det med ro.Bekkenet skrangler litt og ryggn verker så det har allerede vært ett langt svangerskap synst jeg.Spesielt siden kvalmen ennå henger i :0(

Du jobber ennå for fult? Du orker det altså,passe på helsa,ike slite deg heeelt ut.

Er det klesbutikk du jobber på eller ??

Nå skal jeg snart se haunted og bli kjempe redd....Det er så skummelt.spøkelses program på discovery,sanna historier :0)

Håper du har det fint du også med den lille i magen :0)

Klem og kos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...