Gå til innhold

September: noen som har prøvd modningsakunpunktur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag var jeg hos fysio å fikk dette..håper d hjelper:)

hvordan opplevde dere d?hjalp d?

fødeklar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får d hos jm på sykehuset, fikk 2 gang idag...

Jeg syns d skjer mer nå ja:-)

Skrevet

Jeg var hos naturterapaut i går og fikk modningsakupunktur, håper det setter ting i gang, begynner å bli lei nå:)

Ble litt tung og trøtt i kroppen etterpå, men det er fordi de setter nåler for å berolige også...litt senere ble jeg litt små kvalm,men gikk over da jeg dro hjem å sov et par timer.

Når hun satte "fosteret si nål" nede på høyre foten, ble faktisk aktivitetet i magen ganske høy.

Så nå er det bare å vente og håpe:)

Hun sa at hvis jeg gikk over tiden måtte jeg bare komme tilbake, så kunne hun sette igang fødselen ved hjelp av fotsone terapi eller akupunktur!Hørt om flere som har fått igang fødselen på overtid ved hjelp av fotsoneterapi hvertfall!Gikk bare et døgn etter behandlingen så var de i gang:)

Hun som anbefalte modningsakupunktur til meg fødte før termin,og hun hadde også en fin fødsel, så som sagt, nå er det bare å vente og håpe:):):)

lykke til!

Skrevet

hvor mange ganger skal du få d?jeg skal tilbake på fredag å få for andre gang...hun snakket om 3 ganger eller no..ikke vet jeg.

hvor får du nålene?jeg fikk i hodet.beina,den ene armen,ryggen,leggen og en i magen..den i magen kjente jeg veldig godt..

jeg er egentlig livredd for nåler..uff liker d ikke men vil gjerne sette i gang fødselen:)

Skrevet

jeg hørte foresten ikke noe om at jeg trenger flere behandlinger....Fik nåler i hodet,øret,høyre arm,leggen og på føttene..nål i magen hørtes litt ekkelt ut..uff:)

Skrevet

Jeg gikk og fikk modningsakupunktur før forrige fødsel. Det satte ingenting i gang hos meg, og jeg tror heller ikke det er meningen?! Effekten skal være kortere åpningsfase, visstnok et par timer kortere i snitt ifølge en tysk undersøkelse.

Jeg hadde i sannhet en effektiv åpningsfase til å være første fødsel, men om det skyldtes akupunkturen eller ikke, får jeg jo aldri vite. Selv tror jeg selvsagt det :-)

Skrevet

Jeg fikk 2 nåler på begge føttene, 1 på magen, 2 på håndleddene 1 i hode.. Skal ha min 3 behandling til helga, får 10 nåler hver gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...