Gå til innhold

Alene??

mamiLii-prinsen&lille frø

Anbefalte innlegg

Hei allesammen :)

Noen andre der ute som har det som meg?? Føler at dagene gjentar seg og at det ikke skjer noe nytt. Føler meg alene og at jeg ikke har noen spesielt venner jeg kan forholde meg til. Veldig vanskelig det der. Og jeg er nå 36 uker og føler meg så utrolig sliten. At jeg nesten ikke orker noe. Men, selv om jeg og kjæresten min er sammen hver dag og vi har det bra sammen, så føler jeg meg så alene. Før hadde jeg alltid ei veninne jeg kunne ringe om no var galt, men nå så har liksom alle forvinni. Akkurat som de tenker; "Hu er gravid hu, så hu kan jo ikke finne på så mye og det blir så kjedelig." Enig der, at jeg føler at jeg ikke kan gjøre så mye, både fordi jeg drakk veldig mye før og festa. Var party-princess og at jeg ikke har orka så alt for mye i svangerskapet. Men alikevel så hadde det vært koselig å fått en melding eller en telefon en gang i blandt og blitt spurt om jeg ville være med på noe eller noe sånnt. Føler alltid at jeg må ta intiativet til å finne på noe.

Takk for at dere tok dere tid til å lese tankene mine. Måtte bare få dette ut!!

Fortsetter under...

Hei hei! Jeg vet veldig godt hvordan du har det... :) Jeg er ikke gravid, men de beste venninnene mine (i hvertfall de jeg hadde) var alle single og når jeg fikk meg kjæreste (som nå er min samboer) var det akkurat som om at jeg skrudde på en knapp og de var borte. De tok det for gitt at jeg ikke ville være med dem siden jeg hadde blitt sammen med en. Noe som ikke stemte i det hele tatt...Men vi har det jo på samme måte i forhold til det med venninner....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...