Gå til innhold

HJÆÆÆLP..........


Sørland-snuppa

Anbefalte innlegg

var på sykehuset i dag og tok en invendig ultralyd for jeg har spotta brun utflod de 2 siste dagene og hatt litt kraftige mensensmerter. hun skjekka meg også for tegn til blødning,men fant ikke noe. så sa hun at jeg bare var 4 uker på vei og ikke 6 som jeg trodde så det var alt for tilig til og kunne se om alt var bra, men det virket sån sa hun.

men så fant hun to egg....hjælp!!!!! jeg skal ha tvillinger så det ut som sa hun.....

det ene var vist litt mindre en det andre, så det kunne henne at det ene var dødt.men kunne ikke si noe så tilig. skal tilbake om 2uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

he he.... vært i samme båt som deg... Ble ganske satt ut da hun sa at jeg det var flere der... Men nå bare gleder jeg meg.. Høres ut som om det er to eggede da... Jeg er 9+1 idag... Har jo bare så lyst til og se dem og se at alt er ok med dem. hvor gammel er du da??? Gratulerer hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir 24 neste månede. har ei datter fra før som blir 5 om 2 måneder.

tenkte du på at det var hos meg det hørtes ut som om det var 2 eggede?

jeg gleder meg jeg også, men tør ikke glede meg for mye enda.

hvor tidelig var du på ul da? var det forskjeld på størrelsen på de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var der da jeg ca var 7 uker...Da tok de innvendig ul. i og med at jeg var så usikker hvor langt jeg var på vei... Ja jeg ser at den ene er litt større enn den andre.. Og hun som sjekket meg sa at det var sannsynlighvis to eggede... Men synes det er kjempe morro nå da hadde aldri trudd det skulle skje meg i og med at jeg er så ung er jo ikke mere enn 21 men men.... Hvor langt er du på vei da...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trodde jeg var 6 uker på vei, men hun legen mente på at jeg bare var 4 uker på vei. hun regnet bare ut på kalenderen,hun sa det var for tilig og kunne måle det på ultralydbilde.det syntes jeg hørtes rart ut.trodde de kunne se det uansett på ultralyd.

har du tvillinger i familien?

jeg har ingen så det var veldig uventa og overaskenes.men veldig gøy da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. Hun jeg var hos kjente med to fingre først og sa " ja du er nok en 6-7 uker på vei... Jeg så at hjerte slo også.. Var så rart og se altså men de var jo ikke store.. Ja jeg har det fra pappas side.. Han har to onkeler og de er visst to eggede men herregud... Aldri en tanke som slo meg...Blir spennende og høre da om det er to eller hva?? Håper alt går bra:) Spørs om jeg klarer og vente til uke 17-19 om og få se de;( Har veldig lyst til det bare for og sjekke om alt står bra til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende Ung mor. Håper deg går bra med begge to.

Men hvordan kunne du finne ut at du er gravid for to uker siden hvis du bare er 4 uker på vei nå? Da skulle du jo egentlig hatt EL på den tiden du fant ut at du var gravid. Du tror ikke de kan hatt tatt feil på UL da og at du er 6 uker som du tror selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...