anka81 Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Hei.. Noen som har prøvd provera?? 6 dager siden eg slutta og fortsatt ingen mens... skal jo liksom starte med pergotime og da.. men når skal eg det når eg ikkje har fått tanta+?????????????? lure veldig på hva som skjer... Har jo gått på dobbel dose og.. Noen som vet og kan svare? takker,,
Kick80 Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Jeg fikk mensen på dag 8, så det er enda ikke for sent for deg! Hvis du ikke får mensen innen 3-4 dager, så må du ringe gyn. Du bør ikke begynne med Pergo før du har hatt mensen.
anka81 Skrevet 29. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2006 hei.. men skjønner liksom ingenting lenger.. Har jo vert gjennom dette en gang før.. fekk en gutt i desember og no vl vi prøve igjen.. Prøvde i 4 år med å få han.skulle egentlig ta prøverør men testa positivt ei uke før medisin start.. gjekk på perlutex og pergotime.. fekk provera???? no da.. vet ikkje hvorfor .. men føler ikkje at mensen er på vei heller........
Elise29 Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Jeg har samme problemet. Tok Provera i 5 dager (skulle egentlig ta i 8-9 dager, men det gikk i glemmeboken pga reising etc.) Ventet i 9 dager uten å få mensen og nå er jeg begynt på an igjen med provera. Burde kanskje ringt gyn, men gjorde ikke det. Føler jeg er litt masete. Denne gangen har jeg tenkt å ta i 8 dager og så håper jeg tr kommer så jeg kan gå igang med ny runde med Pergo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå