Gå til innhold

Jeg må ha en "liten" vogn!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Easywalker blit knøttliten, og veier under 7 kg.

Den beste vogna jeg har prøvd. Den kan brukes både som sportsvogn, og bagvogn. www.easywalker.no

Det har kommet en ny modell som heter Easywalker sky, men den har jeg ikke prøvd. Den har bla.a svingbart fremhjul og bedre liggestilling i sportsvogndelen.

• 4 uker senere...

Annonse

quinny buss er ikke akkurat liten...

vi kjøpte en sånn, tenkte den var enkel osv, helt til vi fant ut at den tok hele bagasjerommet bilen. (ny passat stv). så, det endte md at vi bytta den, og i stedet fikk en tilgodelapp på 5tusen... smart...

ikke kjøp denne vogna,det er et godt råd...

Vi "måtte" også ha en liten vogn da vi ikke har stasjonsvogn. Undersøkte vekt, størrelse og "sammenlagt-løsninger" hos diverse leverandører. Vi endte opp med duovognen City Cross fra Emmaljunga. Den er kanon-liten veier bare 11 kg (en av markedets letteste) og blir minimal sammenlagt. Vi legger rett ned i bagasjerommet...I tilegg er den svært stabil samtidig som den har tøff "citylook". Vi vurderte også et par Teutoniamodeller (de er litt tyngre), men da mannen min er høy ble de litt lave for ham i designen.....City Crossen har desuten stor, god handlekurv.

Vi har også falt for city cross til Emmaljunga! Syns den er helt super, er lett og blir liten sammenlagt. Og så uendelig mange farger å velge i, det er gøy. Vi skal kjøpe citybag til den, og ha ulik farge på bag og sittedel, da blir det jo akkurat som vi får ny vogn når sittedelen skal tas i bruk!

For oss var også størrelse og vekt viktig, og vi har sett på mange forskjellige vogner altsa!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...