Gå til innhold

Hvor ofte har babyen deres avføring?

Anbefalte innlegg

Min lille datter er nå 3 1/2 uke, og i de siste dagene synes jeg hun har hatt veldig sjeldent avføring. Nå er det neste 2 døgn siden sist, og da kom det ikke så veldig mye heller.

Tidligere hadde hun bœsjebleier opptil 5-6 ganger i døgnet. Nå er det max en i døgnet. Men hun tisser masse og jeg tror hun spiser godt. Så hvor blir all bœsjen av??? ;-)....

Fortsetter under...

Det der er sååå forskjellig fra baby til baby- og variasjonen kan være mange. Min gutt er nå seks måneder og det var slik at han bæsja masse helt i starten- men så etterhvert så ble det sjeldnere og sjeldnere. nå er det bare en gang i uka. Han var egentlig helt motsatt av alle de jeg visste om- de bæsja en gang i uka når de var små og så oftere og oftere når de ble større. Har hørt at hvis det har gått ti dager siden sist de har gjort fra seg, så skal man kontakt helsestasjonen.. Og hvor det blir av all bæsjen? jeg torr at det er slik at enkelte perioder trenger de mer næring enn andre og da blir det jo ikke så masse avfallsstoffer til overs- ergo lite bæsj ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...