susse Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Hvordan har det gått i dag ? Har tenkt mye på deg i dag.
Gjest Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Hei!! Koselig at noen tenker på meg!!!!! Nå ble jeg glad! Joda jeg har vært på sykehuset og ble sendt hjem uten en eneste undersøkelse. Legen min hadde ikke tid ... drev og opererte, fikk jeg beskjed om. Må ta en graviditetstest i morgen tidlig og ha resultatet klart til legen ringer meg. Så får jeg høre litt hva legen har å si i morgen.. Gravid er jeg vel ikke, for så stor flaks har jeg nok ikke... Er sikker på at hvis testen viser positiv i morgen, så blir det.. "Tror jeg ikke noe på" hehe,for hvorfor skulle jeg lykkes nå liksom...... Uansett skulle jeg få ny time hos legen, får snakke med han i morgen.. Regner med at jeg får medesiner for å sette igang mensen etter en evt ul..(må dobbeltsjekkes fordi jeg har testet negativt før og vært gravid...) Når det gjelder mannen min, så er vi vel enige om å ikke tenke så mye på babylaging og ikke babylaging.. Helsa mi kommer før alt,sier han. Vi har enda noen mnd igjen før vi evt må ta et valg om ivf eller ei.. Dessuten så kan vi jo bare vente, det er ikke verre enn det. Jeg er da ung og (nesten)sprek enda...hehe
susse Skrevet 29. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2006 Det ser i vertfall ut som du er ved godt mot. Utrolig irriterende å få beskjed om å komme til legen for å så få beskjed om at han ikke har tid..... Men jeg har krefter igjen til å fortsette å krysse fingrene for deg i morgen også jeg Ser ut som du har en flott mann! Blir spennende å høre fra deg i morgen. Ha en god natt Klem!
Gjest Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Ja da har jeg tatt testen.... Og den viser inte/ikke gravid.. Som jeg trodde.... Det sto på forsiden til bim, hver dag tester 150 kvinner positivt på graviditetstester.... Hvorfor kunne ikke jeg vært en av dem?? argh!!!
susse Skrevet 30. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2006 Hei vennen! Jeg fortsetter å krysse fingrene til du har vært hos legen siden du tidligere har testet falskt negativt. (og så egoistisk som jeg er: ) siden jeg ikke er i noe testperiode nå synes jeg virkelig at du kunne fått vært en av de 150 kvinnene i dag!!!!!!!! Jeg skal inn til lap (i forbindelse med ass besfruktning) 12. sep. Er nettopp ferdig men mensen og fikk beskjed (som sikkert alle gjør) at fram til lap må vi bruke kondom... Det føles så vanvittig å være sliter og ønske seg barn så sterkt i tillegg til at det er satt i gang et stort apparat for å hjelpe oss og så skal vi bruke kondomer.... Jeg skjønner jo selvfølgelig poenget med det hele men..... Og jeg kan nok aldri bli helsesøster og reklamere for kondomer med et stort smil... Kondomer suger virkerlig!!!!! Nok om meg! Jeg sitter og krysser enten fingre eller bein ( vanskelig å krysse fingrene mens jeg skriver) til jeg hører noe mer fra deg Klem
Gjest Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 KONDOMER SUGER BIG TIME! Prøv å bruke det du og så oppdage at du har latexallergi! Auda sier jeg bare.. Så ut som ei kjøttkake nedi der.. No more gummihatt på oss nei,latexfrie eller ei!! Fikk tlf fra den jævla legen i dag,, Han skal slutte,og jeg blir overført til en annen dustelege som ikke tar noen seriøst..(vært hos han før... sukk.. Fra overlege til gynekolog liksom.. Snakk om nedtur! Nei jeg har gitt opp alt som heter sykehus.. Og babylaging.. Kommer til å ende opp som gammel kjerring jeg før jeg får noe hjelp.. sukk
susse Skrevet 30. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2006 Så det vil si at du ikke fikk noe hjelp i dag heller....? Det er jo helt vanvittig. Forstår godt at du blir frustrert. Finnes det noe alternativ for å få hjelp ? Type privat spesialist...? Vi har prøvekjørt gummien og heldigvis ingen latexallergi. Men fy flate et styr... Trodde liksom kondomer var et tilbakelagt stadium men den gang ei...
Gjest Skrevet 31. august 2006 #8 Skrevet 31. august 2006 Har fått tlf fra den jævla legen i dag.. Må vente til jeg evt får mensen.. Får jeg ikke mensen, så skulle jeg teste på nytt etter to uker.. Og ringe inn resultatet... Og så kunne de vurdere en ul innvendig.. Provera var snodige saker , sa han... Ikke alle fikk mensen tilbake uten hjelp.. Det var jo betryggende, at jeg må få enda flere piller .. Piller for å slutte mensen og piller for å sette igang.. Ikke rart jeg er hormonell haha
susse Skrevet 31. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 31. august 2006 For et vanvittig styr. Kan ikke skjønne hvorfor de ikke bare kan ta innvending ul med en gang i stedet for å la deg gå i ti lange og ti brede. Forstår godt at du er hormonell ja! Men nå er det vel dessverre ikke stort mer du kan gjøre enn å vente i to laaaaaange uker og se hva som skjer. Håper ukene går fort for deg og at du da får en løsning på det hele. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå