♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 ...som ikke har noe tegn i det hele tatt på at fødselen nærmer seg...? Eller er jeg kanskje litt tidlig ute? Hehe;) Er i uke 36+4 i dag og er ikke plaget med noe! Kun ryggen som verker men det har den gjort siden uke 15;) var veldig plaget med kynnere tidligere i svangerskapet men de er blitt helt borte! Ikke noe tegn til nedpress, slimproppen, kynnere eller noe... Er det kanskje litt tidlig enda?? Kunne godt tenkt meg å få lille gutten min om et par,tre uker! Men er nok ikke den eneste med det nei... Synes dere er flinke som er på overtid og fortsatt har humøret oppe!
Brillemamma Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Det er jo ikke alle som får noe forvarsel på at fødsel nærmer seg. Plutselig bare skjer det liksom. Så om du ikke merker noe, så ikke fortvil! Kan godt være du føder før andre som har hatt kynnere, mensmurringer og maserier i flere uker for den del! Lykke til! Klem
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 29. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2006 Ja, får jo håpe det;) Har du merket noe da?? Ser du har termin en uke før meg...
Brillemamma Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Ja, jeg har veldig mye kynnere, og mensmurringer.... Ganske ubehagelig! Skulle gjerne vært det foruten, men... Får smøre oss med tålmodighet...er uansett ikke lenge igjen. Men jeg er veeeeldig utålmodig nå altså!
Lilje74 Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Jeg er 39+3 på vei og har litt kynnere innimellom, men føler meg ellers ganske fin... Kynnerne er ikke vonde så det er jo ikke noe problem... Så lenge jeg får beveget meg nok så blodsirkulasjonen kommer igang, så får jeg heller ikke noe problemer med hevelsene i beina... Hm... nettene kan derimot være litt slitsomme, men søvnen kan jeg ta igjen senere på dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå