Gå til innhold

Trenger gode råd her ang valg av 3 hjuling (ikke bagvogn)!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Budskjett på 4000,- Noen som har noen fin/bra vogn å anbefale????

Trenger mange forslag!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

brio tridem men den kan ikke snues, men kjempe fin å se på og god å trille.

Passer ikke for en høy person

Skrevet

Takk for svar! :) men må ha ei vogn der en høy person kan trille, og må kunne legge ned ryggen helt! :)

Skrevet

det er jo også mange fine og lite brukte vogner på finn.no også

feks. teutonia, quinny andre div 3 hjulinger..

Skrevet

på barneverden.no selger de teutonia s4 med to må svingbare forhjul til 3199 kr ellers har de en sinus 3 sportsvogn til 1000 kr, begge har full liggestilling, men teutonia vogna har også vendbar dittedel:)

Skrevet

Hva med easywalker el. easywalker sky?

Skrevet

Bare easywalker sky som har full liggestilling, ikke den gamle modellen. Og den koster nærmere 5000 tror jeg...

Ville iallefall tatt en med svingbart forhjul, utrolig mye lettere å trille enn de med fast hjul.

Quinny freestyle comfort får du til 3000 kr, den har full liggestilling. Minuset er vel at den er litt tung.

Traxx Marlin har jeg hørt mye bra om, forhjulet kan ikke svinge 360 grader, men litt til hver side. Den er ganske billig. Er litt usikker på liggestillingen. Kun forovervendt.

Mutsy spider og teutonia S3 har iallefall full liggestilling og vendbar sittedel. Men de er litt dyrere. Har teutonia s3 på finn.no til 4900.

Skrevet

Hei!

Takk for mange tips! :)

Jeg endte opp med en OTH vogn o5 mod (Moutain Tarrain), valgte bort svingbart framhjul. Knallfin vogn!! Men kikket også på easy walker... og klarer ikke helt å glemme den... synes egentlig den var finere p.g.a kalesjen var smalere... MEN den har ikke full ligge stilling, og ikke bøyle som kan settes på foran barnet. Men Easy walker ble mye mindre sammenlagt..... Hehe er litt usikker på om jeg angrer eller ikke.. var jo SÅ sikker i går!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...