Gå til innhold

Tromler dere babytøyet?

Anbefalte innlegg

...?

Eller krymper det/blir ødelagt da?

Jeg prøver meg nettopp på første vask med tromling, håper det går bra. Sitter her nå og venter i spenning på at den skal bli ferdig. Det er jo hundreogførti vask per dag, så det sparer en del tid hvis dette funker. Hihi.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6116354-tromler-dere-babyt%C3%B8yet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tromler ALT av babytøy - selv om det står på masse av det at man ikke skal gjøre det. Ingenting som har blitt ødelagt hittil og skulle det skje med noen plagg, så har vi så mye at det ikke er noen krise. Orker ikke å skulle henge opp alle de små plaggene. Er ille nok med mine og sambo sine ;)

jeg tromler ikke det det står på at ikke skal tromles, gjorde det med en body en gang, der det sto at kunne gå ned en str. viss den ble tromla, og det ble den, så klok av skade, tromler jeg ikke baby tøy! 'men når jeg er ute å kjøper babytøy, pleier jeg å styre unna de klærne som ikke kna tromles!

Vi tromler nok det aller meste.

De fleste bebi-tøyene nå i dag kan tromles. Det hender jeg henger opp hvis det er spesielt fine ting som står at ikke kan tromles, men det hender de også blir med noen runder og de har ikke tatt skade av det. Kan vel være at noen typer klær krymper men de aller fleste holder seg fine :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...