Gå til innhold

Hjelp,er jeg så lat!

3 i vannet:)

Anbefalte innlegg

Jeg orker ingen ting....Idag da jeg sto opp var jeg i fin form og tenkte at jeg skulle få vasket klær og ryddet leiligheten før jeg drar på jobb,men her sitter jeg enda og har ikke gjor noe! Bare slapper av og surrer rundt i alt rotet..Siden jeg egentlig burde forberede meg til jobben min får jeg dårlig samvittighet, og det får jeg også ovenfor samboeren min, som alltid kommer hjem til kaos..Hvor lenge skal man være så lat??!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt fri i dag...

Så langt har jeg lagt sammen noen klær og satt på en vaskemaskin :0( Skal vaske litt på kjøkkenet før familien kommer hjem, så det ser ut som om jeg har gjort NOE...

Føler med deg! Jeg orker virkelig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg misunnlig på fri dagen din! Jeg skal på jobb nå kl. fem, og bare tanken får meg til å puste tungt:) Jeg tror kanskje jeg snart må si ifra at jeg er gravid til sjefen min, slik at hun vet at jeg er sliten..For nå tar jeg på meg en maske å later som alt er som det skal! Men jeg gruer meg til å si det....Redd hun skal syns det er dårlig timing. Uansett, vi får bare bite tennene sammen! Jeg kunne jo vært i dårligere form,skal vel ikke klage bare fordi man er lat:)

Ha en fin og avslappende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Skal egentlig skrive litt på en innlevering jeg har til skolen, men får meg ikke til å begynne, orker liksom ikke. Skulle ha hengt opp litt klær også..

"arbeidslyst kom til meg!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sukk,er sånn også.Skal begynne med middagen snart,mannen min kommer om en halv time,men jeg går på kjøkkenet og bare snur... orker ikke tanken på å begynne med den enorme ørreten som ligger der og skal bli gjort opp og krydret og stekes og gudene vet hva! Og jeg som egentlig ELSKER å lage mat.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt å være lat og trøtt i begynnelsen av svangerskapet. Kjenner igjen symptomene fra forrige gang ja.. Da gikk det ihverfall over etter rundt 12 uker, og etter det følte jeg meg strålende! Så det er bare til å holde ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...