Gå til innhold

Hjelp!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nettopp brev fra sykehuset i Vestfold, Tønsberg at jeg har fått tildelt tid til behandling/undersøkelse torsdag 31/8... Hva er det for noe da?? Jeg tror kanskje jeg ble henvist dit samtidig som det ble tatt blodprøver på lever/galle forrige uke. Disse prøvene har jeg ikke fått svar på enda, og legekontoret har stengt for dagen.. Er 38+3. Noen som vet hva det kan være???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok du disse prøvene på grunn av kløe? Det gjorde nemlig jeg... Og hvis de ikke er helt bra så skal men en tur på sykehuset for å sjekke det. Men det er ikke noe farlig! Jeg hadde kanskje ringt til sykehuset og hørt med dem, da slipper du å lure!!!:)

Skrevet

Tok prøvene pga kløe, ja. Får ringe i morgen. Nå ble jeg jammen litt spent.. :)

Skrevet

Da er det jo mulig at de prøvene ikke var helt som de skulle.. Så bra at de sjekker deg da synes jeg! Da gjør de i hvertfall en god jobb!;) Det er godt å vite for jeg skal selv føde på tønsberg sykehus!

Leste et sted for litt siden at de noen ganger setter i gang fødselen om leverprøvene ikke er helt bra... Men husker ikke hvorfor! Kanskje du får sett babyen din litt før en forventa??;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...