Gå til innhold

Inne og hilser på fra 1 trim jeg:)

Anbefalte innlegg

Hei! Ser det er mange nye nick her inne.. Men hvor er alle dere "gamle"? Jeg venter nemlig veldig på dere inne på 1 trim! Har så lyst å ha med flere av dere der inne:) nå må dere forte dere!!:)

Ønsker alle masse masse lykke til! Håper vi sees snart!

(1 trim er ikke det samme som bli gravid.. savner mye av det vi holdt på med her inne på bli gravid, og samholdet.. i tillegg er det lite rom for humor på 1 trim føler jeg. Husker med glede morsomme innlegg her inne på bli gravid:):)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6115921-inne-og-hilser-p%C3%A5-fra-1-trim-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hey, der var det hvertfall noen kjente navn! Med meg går alt bra, føler meg ikke gravid men.. følelsen kommer vel snart:)

Står i porten til 1 trim og venter på dere jenter! Lykke til:)

(må stadig innom bli gravid å titte litt)

Klem

Annonse

Hei lengter:) der var jo du og:) bra med deg? leste akkurat det andre innlegget ditt, hadde det på samme måte som deg for en stund tilbake.. jeg lot det bare bero en stund, også kom lysten ganske fort tilbake av seg selv igjen. Men forstår jo veldig godt hvordan du har det, det der er utrolig vondt. Hvertfall i tillegg når dere prøver å få barn... Får virkelig håpe det løser seg for dere:)

Mitt lille mirakel er nå ca 7 uker:) så det er et bittelitte mirakel enda kan du si:) Krysser alt jeg har for at alt skal gå bra!

Gleder meg til dere kommer løpende, skal stå på målstreken å gratulere dere en etter en:)!

jada ellers er det bra med meg! skal til legen neste uke for å se om jeg har hatt el... finner den ikke med tester. går nok bra.... plutselig er jeg inne på 1 trim vettu!!! gleder meg. alt går sikkert kjempebra med mini mirakelet ditt!! hihi! stor som en peanøtt nå vel... tenk så søtt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...