Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk vite at en der jeg jobber som vikar innimellom var gravid i dag med nr 3 (som vi prøver på) og hun hadde samme termin osm jeg skulle hatt om jeg ikke hadde mistet. Merket faktisk at det stakk litt til, ble jo kjempeglad på deres vegne da, men var litt trist også... Hun snakket om kvalme og trøtthet og jeg måtte bare svelge unna en liten sår klump før jeg klarte å jatte med, håper jo at jeg kan følge tett etter likevel da, med termin i mai i stede for mars... Var forøverig ikke mindre enn 3 som lurte på om ikke vi skulle ha flere snart. Hva svarer man på slikt da? Ehhh joda, vi jobber med saken! Eller ikke...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6115853-uff-litt-s%C3%A5rt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da, det skjønner jeg veldig godt! Føler det på samme måte i sånne situasjoner, hadde en SA i fjor. Har mange forskjellige tanker nå som vi har begynt å prøve igjen. Men det er nok naturlig, vi jenter er jo engang sånn, og det betyr jo ikke at vi ikke gleder oss på andres vegne!

Vanskelig å vite hva en skal svare på slike spørsmål ja, jeg har vært veldig ærlig og åpen med alt som har skjedd, men det må en jo se hva en føler for selv.

Ønsker deg lykke til med prøvinga!

Mange gode klemmer fra meg:)

Hei Alva!

Skjønner godt at det stakk litt, det er jo lett å tenke at man skulle gått rundt med astronaut selv...

Bedre blir det jo heller ikke når uvitende folk rundt spør om man ikke skal ha flere... Det føles sårt, selv om det nok er godt ment fra andre...

Men vi satser på at det blir i mai, da!

Krysser fingrene for deg jeg, her jeg sitter med tanta på besøk.. usj!

trøsteklem!

Dette kjenner jeg veldig godt igjen. Jeg skulle hatt nå i disse dager og kjenner flere som skal ha nå. Det er jo fint for dem, det mener jeg helt oppriktig, men det er litt sårt også. Jeg har ofte lyst til å fortelle hvordan det ligger an, men så tenker jeg at det er best folk kan få fokusere på det positive, og så sier jeg ingenting.

Vi får kose oss med barnet/barna vi har. Det er jo godt å ha tid til å være mer med dem også, enn vi ville hatt hvis vi hadde hatt flere.

Jeg skjønner deg så innmari godt! Vi har ingen barn fra før, og vi mistet det som skulle blitt vår første nå i april...

På jobb var det ei som var innom og hun hadde en kul på magen, ikke stor, men så at hun var gravid. En pasient lurte på når hun skulle ha, og hun skulle ha i november. Akkurat den mnd jeg skulle hatt hvis ikke vi hadde mistet...

Fikk også klump i magen, og det satte i gang en hel del tanker den dagen. Var litt deprimert den dagen kan man si...

Men det gikk over. Var bare litt spes at hun skulle ha akkurat den mnd som jeg. Og en slik kul kunne jeg også hatt. Ellers er jeg veldig glad for de som blir gravide osv...

Vi kommer forhåpentligvis etter snart.. :)

Lykke til videre med prøving!

Annonse

Takk skal dere ha! Godt å høre at det ikke bare er jeg som overreagerer! Vi får håpe på at det snart blir vår tur igjen også! :-) Sa ikke noe om at jeg hadde mistet eller at vi prøver igjen, bare litt svevende at vi har da lyst på en til, men... Lot det henge litt i luften liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...