Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #1 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg hadde ma nå for 3 uker siden, jeg blødde bare noen få dager og det var ikke mye blod som kom i ettertid heller, det holdt med truseinnlegg liksom...så da kan jeg nok bare kalle det spotting og ikke blødning etter ma.. jaja, men¨så har jeg ikke hatt noen plager etterpå heller, jeg har begynt å trene på helsestudio og lysten har vært til stede nå i to uker etter inngrepet... vi klarte ikke å holde oss unna fristelsen selv om det da har vært fradådet med samleie.. men i papirene fra sykehuset så sto det da at man skal være avholdene fra samleie i 2 - 3 dager etter at blødningen har stoppet.. vi ventet 2 uker fordi man så fint skal vente i 6 - 8 uker og helst ha fått tilbake mens før man begir seg utpå igjen.. hmm vel det klarte nå ikke vi da, og jaggu klarte vi heller da ikke å bruke kondom, hvor dum går det an å bli liksom?? gjort er gjort det er ingenting å gjøre med det som er skjedd nå igrunn, mne asså det jeg da skal frem til..... er det noen som vet hvor stor sannsynelighet det da er for at vi på nytt har klart å bli bravide igjen?? Jeg tar i såfall i mor barnet med åpne armer og litt til, men blir litt bekymret over at det kanskje er for tidlig etter MA og at det skal gå galt igjen??? Jeg har fått brystmurring igjen, og jeg har hatt utflod som kommer rett før mens... derfor så blir jeg litt ekstra bekymra for at det kanskje er en ny spire på vei.... Er det noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6115564-ma-og-mulig-ny-graviditet/
bambi&bamse Skrevet 2. september 2006 #2 Del Skrevet 2. september 2006 Der er ingen regler som sier du MÅ på død og liv vente i ex antal mnd eller menstruasjoner før du kan ha sex igjen. Jeg hadde Ma i uke 11 og foretok en medisinsk abort. Jeg blødde da i 2 uker og 1 uke etterpå så vart jeg gravid Jeg går nå i uke 21 og alt er bra med den sprellende lille babyen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6115564-ma-og-mulig-ny-graviditet/#findComment-6169341
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå