Gå til innhold

Hva er en dårlig mor i deres øyne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ei mor som kjefter på ungen istedenfor å snakke til h*n. Og som ikke blir møtt med respekt og kjærlighet.... ikke så farlig med klær, så lenge de får kjærlighet og omsorg, så kan klærne heller være litt fillete... Har jobbet i barnehage, og de ungene som er lykkeligs, er de som får kjærlighet og omsorg, og ikke de med finest klær

Handler ikke om å ha fine klær, var ikke det jeg mente, var bare et eksempel. I det tilfelle jeg snakker om kan det også dreie seg om mat. Hvis man har så lite penger, drar man ikke på byen og drikker 5-6 halvlitere hver helg... Da har man ikke den ansvarsfølelsen og den kjærligheten man bør ha ovenfor sitt barn.

En mor som lar ungen sin skrike i lenge uten å trøste babyen, enten dag eller natt - det synes jeg er helt forferdelig.

En mor som ikke gir kjærlighet, nok nærhet/omsorg- lek og kos. Dette er bare noe av det jeg ikke liker, som jeg ser som kvaliteter hos "dårlige mødre".

Personen jeg "kjenner" angrer at hun fikk sønnen sin, hun mener hun burde tatt abort.

Hun sender han bort hver sjans hun får, hun har ikke overskudd til å leke med han/kose med han, han er et mas og et slit!

Har så utrolig mange andre eksempler på hvordan denne stakkars gutten på rett under ett år har opplevd, men tør ikke skrive det her i tilfelle mora hans skulle titte innom.. (såvidt jeg vet er hun ikke her, men..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...