Gå til innhold

Tro på dere selv, jenter!

Anbefalte innlegg

I frustrasjonen over våre egne mødre som jo har ammet etter klokka, og som selvfølgelig "vet best" ...

"Vi (pappan og jeg) tror på det å amme når barnet selv ønsker det, vi velger å la han styre dette etter hans sultfølelse, og vi velger å tro at det å amme etter klokka IKKE er det beste. Derfor ønsker vi å praktisere dette for gutten vår."

Når jeg klarte å si dette til meg selv, og TRO på det, slapp frustrasjonen og usikkerheten taket. Klart det har vært frustrerende når en har en mor eller svigermor som kommenterer at " skal han ha mat alt nå igjen? Det er jo bare en og en halv time siden sist ..!" og en egentlig "bare" følger anbefalingen fra Helsestasjonen ...

Når jeg bestemte meg for ikke å "bare følge anbefalingen", men i tillegg "tro" på at det var det beste for gutten min, tenker jeg at alle mødre og svigermødre bare kan mene det de vil - jeg vet best for gutten min :o)

Og - håper virkelig at jeg ikke blir den samme "betterwisser" når denne skjønne, lille gutten min blir pappa en gang ... ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6115531-tro-p%C3%A5-dere-selv-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...